Капсульна колекція взуття та одягу Kachorovska х KSENIASCHNAIDER надійшла у продаж 8 вересня. А з 10 по 16 вересня під час Тижня моди у Нью-Йорку взуття Kachorovska х KSENIASCHNAIDER можна придбати в шоу-румі ARCHETYPE SHOWROOM на Манхетені.
Робота над капсулою під назвою Wild at Heart тривала майже півроку, а результатом спільної роботи стала колекція у стилі футуристичний вестерн. До неї увійшли ковбойки в трьох фасонах та легінси.
Усі 3 моделі взуття виконані виключно з білих комплектуючих — від підкладки до ниток та підошви. Але, незважаючи на світлу палітру, взуття легке у догляді. Підбори профарбовані спеціальною зносостійкою фарбою, що захищає їх від подряпин.
Підошву розробляли ексклюзивно в Італії. Оригінальна деталь — вишивка на миску взуття. Замість орнаменту у ковбойському стилі Антон Шнайдер запропонував малюнок сонця та чайок над морем, який було вишито вручну на кожній парі на фабриці Kachorovska.
Антон Шнайдер: “У колабораціях завжди цікаво: а що буде, якщо ці дві штуки зустрінуться? Давайте зіткнемо Годзилу з Кінг-конгом, Хижака з Чужим, два різних бренди — і подивимося, що вийде”.
З 8 вересня капсульна колекція Kachorovska х KSENIASCHNAIDER з’явилась у продажі у магазинах Kachorovska у Києві, Одесі та на kachorovska.com.
Білосніжне взуття вирішили випробувати у природних умовах. Жанр road movie визначив подальший сюжет: про свободу, про чисте повітря та сприйняття, про втечу від міської бентеги та інформаційного забруднення. Зйомки проходили під Києвом.
Марія Слензак, продюсерка проекту, так говорить про нього: “Це щоденник однієї подорожі до себе. Хотілося зробити історію з мандрівкою максимально реалістичною, такою, як є в кожної з нас. З музикою під настрій. З настроєм, який є, — без зайвого позування”. У кадрі речі з колекції Kachorovska х KSENIASCHNAIDER демонструє Юлія Хромцова, режисер відео — Андрій Хіміч, а фотограф — Анна Іконнікова.
Фуд-фешн колаборація з 1957 coffee bar
Cпеціально під запуск капсули було розроблене лімітоване меню американських страв, що тематично поєднане з колекцією. До нього увійшли мілкшейки, хот-доги та брауні. Спеціальні новинки можна буде спробувати до кінця жовтня.