Донька супермоделі Сінді Кроуфорд Кайя Гербер знялася в новій рекламній кампанії DKNY. Вона представила осінню колекцію.
Цього року Кайя Гербер, донька супермоделі Сінді Кроуфорд, стала обличчям DKNY і надалі рекламує популярний американський бренд. Вона представила осінню колекцію DKNY. Нова кампанія розповідає історії Нью-Йорка. Бренд досліджує здатність міста надихати і згадує літературу, музику та творчість. Тому до рекламних фото тут додали цитати з книг, дії яких відбуваються в Нью-Йорку. Це “Великий Гетсбі” Френсіса Скотта Фіцджеральда, “Просто діти” Патті Сміт, “Яскраві вогні, велике місто” Джея Макінерні та інші.
“Особисто Кайя є завзятим читачем і книголюбом. Концепція кампанії стала надихаючою можливістю поєднати любов DKNY до всього, що стосується Нью-Йорка, з любов’ю Каї до літератури”, – розповіли автори кампанії.
Колекція DKNY сезону Осінь 2024 присвячена 35-річчю бренда, який був заснований у 1989 році. Дизайнери шукали натхнення в архівах і переосмислювали знакові моделі. Цього сезону вони зробили акцент на верхньому одязі – фірмовому пальто, укорочених пуховиках, куртках, жакетах.
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: Mikael Jansson / DKNY
Читайте також: УЧАСНИЦІ K-POP ГУРТУ NEWJEANS СТАЛИ ЗІРКАМИ ОСІННЬОЇ КАМПАНІЇ CALVIN KLEIN