Роки досліджень – і готове!
Всі ми не раз чули в рекламних роликах або знаходили на смугах глянцевих журналів словосполучення «інноваційний продукт для догляду за шкірою». Що стоїть за цим словом? Скільки часу йде створення такого продукту? Розбираємось.
Як ви вже знаєте, кожен бренд має продукти, якими сказати що він пишається – це нічого не сказати. Можливо, багато хто вважає це порожніми словами, але насправді це не так. Візьмемо, наприклад, нову гамму Elixir Jeunesse від Yves Rocher.
Буквально тиждень тому я особисто спілкувалася з Матьє Ерре, директором з комунікацій дослідницьких лабораторій бренду, і зізнаюся, була здивована, коли дізналася, скільки часу та праці пішло на розробку гами «з нуля».
Існують дві речі, які безперервно пов’язані між собою. Перше – це дослідні центри бренду, у яких працюють найсильніші «уми» Вони вивчають безліч публікацій та наукових досліджень, тому при розробці нового продукту в цілому розуміють, як новий компонент зможе себе проявити і які активні властивості матиме.
Другий момент уже стосується безпосередньо роботи над новою продукцією. Головний компонент гами Elixir Jeunesse – рослина Афлойя. Його бренд знайшов у самому серці Мадагаскару.
Читайте також: КОСМЕТИКА ДЛЯ МЕГАПОЛІСУ – НОВИЙ ТРЕНД ЧИ ЖИТТЯНА НЕОБХІДНІСТЬ?
Як вони знали, що він має найпотужніші антиоксидантні та регенеруючі властивості? Бренд проводить багато місій, і Мадагаскар – важлива точка на їхній карті світу. Там вони спілкуються з місцевим населенням і намагаються довідатися, які рослини використовуються традиційно з медичною метою. Так і було виявлено рослину. Матьє зізнався, що їх зацікавила Айфлойя ще й тому, що вона повністю змінює свою кору.
Після того, як потрібна рослина була знайдена, важливо знайти його найкращий екстракт. Тому в лабораторіях Yves Rocher розпочалася робота над пошуками молекули рослини та отриманням активного інгредієнта.
Як зізнався Матьє, правильний екстракт вони шукали близько 5-6 років.
Після того, як знайшли екстракт, потрібно було знайти правильну формулу. Відповідно до екоконцепції бренду та незмінної поваги до природи, всі засоби створювалися таким чином, щоб виключити вміст мінеральних масел та силіконів, але при цьому щоб текстура залишалася приємною та комфортною, а ефективність – максимально високою.
Після того, як ученим вдалося знайти екстракт Афлойї та правильну формулу, вони взялися шукати витяжку активної молекулияка передала б шкірі всю силу цієї рослини і зберегла б цілісність кожної молекули.
Робота принесла бажані плоди: витяг вдалося отримати завдяки ексклюзивній запатентованій технології NAT (Natural Assimilation Technologies).
Щоб цього досягти, знадобилося два роки. Виходить, над створенням лінії з нуля вчені працювали близько восьми років.
Читайте також: ВСЕ ПРО КРАЩІ Б’ЮТІ-ГАДЖЕТИ СУЧАСНОСТІ
Після тривалого процесу «розшифрування» рослини група вчених почала проводити випробування на ефективність екстракту. Для цього було проведено тести in vitro (на лабораторних клітинах): вчені застосовували кілька видів максимально натуральних екстрактів та пробували їхню дію на різних клітинах (наприклад, кератиноцитах, фібробластах, адипоцитах).
За допомогою таких тестів вчені змогли зрозуміти можливу ефективність екстракту і те, на який тип клітин він впливає, після чого з екстрактів вибрали найдієвіший.
Тести in vitro показали, що Афлойя має виняткові регенеруючі та захисні властивості: посилює захисну функцію шкіри, покращує зв’язок між молекулами та розташування клітин в епідермісі.
In Vitro показало, що екстракт ефективно захищає клітини шкіри в умовах стресу та зберігає швидкість протікання хімічних реакцій у них (тест був проведений у пробірці та впливав безпосередньо на фібробласти).
Також паралельно проводились тести in vivo (На людській шкірі). У них брали участь 20 жінок. Вони, а також метод конфокальної мікроскопії (допомагає продемонструвати спосіб відновлення колагенових волокон), дозволили візуалізувати та підрахувати кількість колагенових волокон до та після використання продукту. За результатами тестів було виявлено:
відновлення колагенових волокон +25%;
скорочення зморшок у 90% жінок.
У середньому кількість зморшок зменшилась на 12,6%. Тестування In Vivo з вуглекислим газом показало, що косметичні продукти з висококонцентрованим екстрактом Афлойї посилюють захисні функції шкіри і, як наслідок, частинкам вуглецю важче проникнути в шкіру (тест у природних умовах).
Також тестами було доведено, що екстракт Афлої особливо ефективний у боротьбі з токсичними частинками забрудненого повітря (тест у пробірці із сумішшю забруднювачів повітря), він захищає клітини шкіри та підвищує їх життєздатність.
Читайте також: ГОЛОВНІ Б’ЮТІ-ТРЕНДИ 2017 РОКУ ЗА ВЕРСІЄЮ GOOGLE
Після тестів у лабораторії почали створювати безпосередньо продукти, які увійдуть у майбутню лінію Elixir Jeunesse, спрямовану на два головні фактори – ЗАХИСТ та ВІДНОВЛЕННЯ шкіри. Так, на косметичний ринок вийшло шість продуктів, кожен з яких доповнює та посилює дію іншого.
Перше, з чого потрібно почати детокс – гарне очищення шкіри. Про це подбає міцелярна вода-гель «Детокс та відновлення». Вона знімає макіяж і очищає шкіру від бруду і токсинів, що накопичилися за день.
Потім слід нанести сироватку-еліксир, в якій міститься рекордно висока концентрація екстракту Афлойї.
Денний крем, який підійде для нормальної та комбінованої шкіри, наситить шкіру киснем, скоротить кількість зморшок та подарує обличчю свіжість та сяйво.
Для нічного часу призначений крем-маска для обличчя «Детокс та відновлення». Продукт має кремово-гелеву текстуру, яка швидко вбирається, роблячи на ранок шкіру зволоженою, гладкою та свіжою.
За шкірою навколо очей залицяється крем-гель «Детокс і відновлення», який оснащений роликовим аплікатором. Він допомагає засобу швидше вбратися, а мікро-масаж підтягує і позбавляє припухлостей і мішків під очима.
Для хорошого детоксикації використовуйте продукт глибокого очищення пару разів на тиждень. Для цього ідеально підійде нічна маска для обличчя Детокс і відновлення. Вона підходить усім типам шкіри. Має легку текстуру, яка освіжає та зволожує шкіру, насичуючи її киснем.
Завдяки цьому вона стає більш гладкою та сяючою, зникають сліди втоми.
Компанія вкладає чималу частину прибутку в дослідження та інноваційні розробки, не забуваючи про найголовніше – турботу про довкілля.
Ще 1989 року бренд першим відмовився від випробувань косметики на тваринах і з того часу вирощує всю сировину органічним способом.
Цим займаються спеціальні люди, які контролюють весь ланцюжок виробництва сировини – від посадки до збору. Бренд Yves Rocher купує Афлою в регіоні Мораманга на о.Мадагаскар у невеликої місцевої фірми-виробника, яка забезпечує гідні умови праці своїм працівникам.
Збирають рослину тільки вручну в період з жовтня по квітень у сезон дощів, щоб вона якнайшвидше відновилася.
Після збору Афлоя вирушає на один із заводів Yves Rocher, щоб незабаром опинитися на полиці косметичних магазинів у складі улюблених засобів детокс-гамми. Elixir Jeunesse.
Ось такий непростий шлях проходить рослина, перш ніж опинитися у складі того чи іншого засобу догляду за шкірою. Для цього виконується робота терміном не в один рік і захищається не один патент.
Повний список точок продажу косметики Yves Rocher ви можете знайти за посиланням.