Спілкування з колегами – це ключ до успіху.
Вас засікли за тим, як ви листувалися з красенем з сайту знайомств у робочий час? Ви випадково залишили кавову пляму на звіті? Кожен з нас має свої шкідливі звички, з якими варто боротися. Почніть зараз! Ваші співробітники почнуть вас поважати, коли ви концентруватиметеся тільки на роботі і перестанете ставити чашку з кавою на важливі документи.
Практично кожному з нас вдається підтримати розмову про погоду або майбутній проект, але якщо дізнатися про життя співрозмовника трохи більше? Якщо ви чули про вечірку, яку організовує ваша колега з нагоди дня народження дочки, попросіть показати фотографії. Не бійтеся також консультуватися у ваших товаришів по службі з приводу робочих питань. Докладіть зусиль, щоб людина відчула себе важливою — вона гідно оцінить це.
Читайте також: ВІДНОСИНИ З КОЛЕГОЮ: КОДЕКС ПОВЕДІНКИ
Ви можете демонструвати повагу та вдячність по-різному, починаючи від частування колег домашнім пирогом та закінчуючи листівками на свята. Ці маленькі жести мають велике значення – вони запам’ятовуються. Навіть найпростіше “дякую” за те, що хлопець за сусіднім столом допоміг вам полагодити принтер, вже створює позитивну атмосферу в офісі.
Ваша сила не завжди визначається тим, наскільки добре ви можете використовувати свої навички, іноді вона визначається тим, чи ділитеся ви ними з іншими, чи ні. Наприклад, в офісі вас вважають королевою Instagram, тому що ви можете отримати 100 лайків за п’ять хвилин навіть без використання фільтра Valencia. Якщо у вас є свій секрет залучення передплатників — поділіться їм із подружками по офісу. Тільки будьте обережні, щоб своїми руками не виростити собі конкурентів.
Джерело фото: instagram.com/brooklynblonde1