Слідом за кампейном Dolce & Gabbana, В якому одяг бренду продемонстрували прості люди з вулиці, до реалізму звертається і Givenchy. Одяг Будинку завжди дарує мрію, а сьогодні вона має стати зрозумілою багатьом.
Ні, в кампейні Тиші, як і раніше, беруть участь професійні моделі, проте їх помістили в реальні умови. Ось жінки штурмують офісну будівлю на П’ятій авеню в чорних костюмах брючних або стоять біля йога-центру в нарядах з містичними єгипетськими принтами.
Через десять років перебування біля керма Будинку Ріккардо Тиші хоче показати, наскільки великий є Всесвіт Givenchy, що охоплює інтереси найрізноманітнішої аудиторії покупців. Кожна колекція Givenchy має свою структуру – класична, міська та сезонна мода. Це демонструє його можливості як дизайнера та максимізує бізнес.
Читайте також: 8 тисячоліть в одній колекції: показ Givenchy fw’16
“Моє шоу завжди є потужною ін’єкцією божевілля та мрії”, сказав Ріккардо Тіші. «Я впевнений, що деякі люди розуміють, але я хочу, щоб широка громадськість теж розуміла, як мати із цим справу.
Фото: Givenchy