
Карлі Клосс і The Kills у рекламній кампанії Mango
Супермодель стала обличчям третини рекламної кампанії Mango.
Mango відомий своєю пристрастю до супермоделей (хоча хтось цим не грішить), а тому не скупиться на рекламні кампанії, запрошуючи то Міранду Керр, то Кендалл Дженнер, То Кейт Мосс і Кару Делєвінь одночасно. Цього разу героїнею нової кампанії Mango став ще один колишній янгол Victoria’s Secret Карлі Клос. Модель продемонструвала нову колекцію New Metallics, натхненну рок-музикою та гранжем 90-х. Поки Карлі приміряє сріблясте плаття на відео, для неї грає фронтмен The Kills Джеймі Хінс. Він виконав композицію Future Starts Slow із альбому Blood Pressures, випущеного у 2011 році. Саме вона звучатиме у телевізійному ролику. Тому реклама обіцяє бути приємною не тільки оку, а й слуху шанувальників інді-року.
Фото: Chanel
Більше від
- Подія модного сезону: у Києві пройде бізнес-конференція “Виклики індустрії в сучасних реаліях”
- Сучасні тренди, натхненні Коко Шанель
- Як носити топ-бра на щодень: натхнення з подіумів та гардеробів фешионіста
- Андре Тан присвятив колекцію Казимиру Малевичу
- Флора, Африка й асиметрія Тижня моди в Копенгагені