Актриса пробує себе у новому амплуа.
New York & Company досягли багаторічної угоди з Кейт Хадсон. 39-річна зірка фільму «Як втратити хлопця за 10 днів» стане представником Soho Jeans вартістю 225 мільйонів доларів та співпрацюватиме з New York & Co., щоб розвинути свій власний бренд.
Наші клієнти просять про партнерство з Кейт протягом багатьох років, – розповів Грег Скотт, головний виконавчий директор New York & Co. «Ми вважаємо, що її зоряна сила, стиль та широкий соціальний вплив не лише зміцнять наші стосунки з існуючими клієнтами, а й допоможе завоювати нових».
Існують великі плани для ще неназваної колекції Кейт Хадсон. Окрім продажу в магазинах New York & Co. та на сайті, у неї також буде власна спеціалізована платформа для продажу у Мережі.
Читайте також: КЕЙТ ХАДСОН ПРО СВОЮ Хлопець: «15 РОКІВ МИ БУЛИ ДРУЗЯМИ»
У першу колекцію Кейт Хадсон увійдуть базовий денім, верхній одяг, сукні для різних випадків, трикотаж та речі для занять спортом. У 2013 році актриса вже запустила бренд спортивного одягу під назвою Fabletics, але його власна марка не матиме відношення до нового проекту.
Для мене завжди було важливо співпрацювати з компаніями, які поділяють мої цінності та креативне бачення. Мені подобається якість матеріалів, які використовує New York & Co», – розповіла Кейт.