Тернистий шлях мініатюрної супермоделі від Calvin Klein до Skims.
У вівторок Кім Кардашьян оголосила Кейт Мосс новим обличчям своєї лінії одягу, що коректує, і образів для дому вартістю в мільярд доларів.
У літній кампанії Skims 47-річна легенда моди позує топлес у боксерах цього бренду, а на інших знімках вона показує бюстгальтери та бікіні у чорних, білих та тілесних відтінках.
«Я вперше зустріла Кейт у 2014 році за допомогою Ріккардо Тиші, і була миттєво вражена її зухвалим гумором, автентичною та класичною красою – з того часу ми дружимо!» — написала Кардаш’ян у Твіттері. “Вона – ікона моди, що визначає ціле покоління стильних дівчат, і для мене велика честь представити її як нове обличчя @SKIMS цього літа!”, – додала власниця бренду.
Читай також: Каньє Вест та Ірина Шейк уже охолонули один до одного – інсайдер
Хоча дует товаришує вже багато років, вперше лише минулого місяця вони здійснили спільну поїздку — Ватиканом разом із 18-річною донькою Мосс Лілою.
Коли Кім привертала увагу до себе за допомогою мереживної сукні з пікантними вирізами, тестуючи допустимі межі дрес-коду святого місця, Мосс на прогулянку одягла чорну сукню до колін і шкіряну куртку.
Літо 2021 року стане великим підйомом для Skims: Кардашьян нещодавно повідомила, що її бренд постачатиме нижню білизну та піжами для збірної США на Олімпійських та Паралімпійських іграх 2021 року в Токіо.
Нова колекція Skims Team USA, створена в рамках спеціальної кампанії за участю спортсменів, у тому числі футболіста Алекса Моргана та плавчихи Хейлі Андерсон, тепер доступна для придбання в Інтернеті.