
Кейт Мосс з донькою в рекламі сумок Fendi Peekaboo
Британська супермодель Кейт Мосс разом з донькою Лілою Грейс знялися у новій рекламній кампанії сумок Fendi Peekaboo.

Італійський Модний дім Fendi представив нову рекламну кампанію сумок Peekaboo. Головними зірками кампанії стали британська супермодель Кейт Мосс разом з донькою Лілою Грейс. Автором світлин – модний фотограф Крейг Макдін. Як зазначають у Fendi, він зафіксував “потужний зв’язок матері та дочки”.

Ця тема дуже близька Модному дому. Сільвія Вентуріні Фенді працює разом із донькою Делфіною Делеттре Фенді, яка створює ювелірні прикраси і аксесуари. Раніше у рекламі Fendi з’являлися Кетрін Зета-Джонс з донькою. А також Кріс Дженнер з донькою Кім Кардашьян та онукою Норт Вест. Родинну тему для Fendi підіймали сестри Хлоя і Холлі Бейлі. Сумки Fendi Peekaboo рекламували й доньки актора Юена Мак-Грегора.

Fendi Peekaboo була представлена під час показу колекції Fendi Весна-Літо 2009. Сільвія Вентуріні Фенді задумала цю сумку як нову класику. Дизайнерка відтворила вінтажну модель з класичним замком, але у сучасному стилі. Наразі це одна із найбільш популярних сумок Fendi (разом із сумками-багетами та сумками-круасанами).
Нагадаємо, що до нового року Fendi разом з дизайнером Хіросі Фудзіварою і брендом Pokémon прикрасили сумку Peekaboo покемонами.
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: Craig McDean / Fendi
Читайте також: СКАРЛЕТТ ЙОГАНССОН В ОБ’ЄКТИВІ ДЖОНАТАНА ГЛЕЙЗЕРА У РЕКЛАМІ PRADA
Більше від
- Антонен Трон – новий креативний директор Balmain
- Модний п’єдестал: Saint Laurent змістив Miu Miu – топ брендів і речей Lyst Q3 2025
- MINT х Тетяна Карікова: переосмислення естетики Золотого Голлівуду
- Колекція «CYCLE» від JUNA BAGS: знайомі форми, нові акценти
- Забудьте про незручні підбори: barefoot-взуття Emmelie Delage для «заземлення» та здоров’я