
Кіану Рівз став новим обличчям Saint Laurent
Похмурий і задумливий – Кіану Рівз не змінює свого амплуа у рекламній кампанії Saint Laurent AW19.
Рівз змінив на посаді репера Тревіса Скотта, якого Ваккарелло вибрав обличчям чоловічої колекції Saint Laurent SS19.
Читайте також: НАОМІ КЕМПБЕЛЛ, КІРА НАЙТЛІ І ІНШІ ЗНЯЛИСЯ В КАМПЕЙНІ CHANEL
Ентоні Ваккарелло, креативний директор бренду, викликав справжній ажіотаж у Мережі, коли опублікував у своєму акаунті в Instagram фотографію нової особи Saint Laurent. Ним виявився головний секс-символ 90-х Кіану Рівз. Цікаво, що для 54-річного актора це дебют — він не був раніше амбасадором модного бренду.
Стильна монохромна фотосесія від майстра своєї справи Девіда Сімса, харизма Кіану Рівза та речі з осінньо-зимової колекції Saint Laurent = успіх та тисячі лайків.
Нагадаємо, Кіану Рівз з’явився на сторінках видання GQ в образі свого персонажа Джона Уїка.
Джерело фото: @ysl
Більше від
- Шість українських брендів представили свої колекції під час Тижня моди в Копенгагені
- «Сад пробудження»: як минула презентація TG Botanical на Copenhagen Fashion Week
- Мікротренд: хустинка в техніці кроше — наймодніший аксесуар серпня
- Трендові купальники для відпочинку на пляжі та біля басейну
- «Аромат — це інструмент комунікації»: Дмитро Слесарєв, засновник PARFUM BÜRO