Цього місяця ЦУМ оголосив конкурс для вітчизняних виробників, який дозволить найкращим українським компаніям продавати свої товари у головному магазині країни. Кожен бажаючий може поборотися за перемогу в одній із п’яти категорій: їжа та напої, товари для дому та іграшки, краса та здоров’я, одяг та взуття, аксесуари та сувеніри.
Читайте також: Все, що ви не знали про київський ЦУМ
Цікаво, що суддями конкурсу стануть не лише експерти, а й широка громадськість. Отримати можливість оцінювати конкурсантів чи стати учасником проекту можна на сайті contest.tsum.ua, заповнивши необхідні форми реєстрації.
Переможці будуть оголошені у червні 2016 року та матимуть можливість продавати товари в ЦУМі на пільгових умовах протягом одного сезону. Для тих, хто не встигне взяти участь у конкурсі, київський універмаг має хороші новини: проект існуватиме на постійній основі.