Oakley представили нову рекламну кампанію Inner Spark. У ній знялися зірки спорту – Кіліан Мбаппе, Фред Керлі, Алексія Путельяс, Кассандра Богран та інші.
Oakley представили нову рекламну кампанію Inner Spark із зірками спорту. Вона була натхненна реальними історіями та справжніми емоціями спортсменів. А також викликами, які вони долають на шляху до професійного успіху і перемоги. Головна ідея кампанії – показати, що перемога – це внутрішня робота над собою.
У рекламі Oakley знялися футболісти Кіліан Мбаппе та Алексія Путельяс, гольфісти Періс Гілінскі та Ділан Фріттеллі, тріатлоністка Кассандра Богран, волейболіст Тейлор Кребб, велогонщики Марк Кавендіш та Лоана Лекомт, баскетболістка Даймонд Дешилдс. А також легкоатлети Фред Керлі, Андре де Грассе, Джозеф Фанбулле. І ціла команда серфінгістів – Каноа Ігараші, Беттілу Сакура Джонсон, Філіпе Толедо, Гріффін Колапінто та Керолайн Маркс. Вони представляють колекцію окулярів Oakley, а також ролики із серії “Будь тим, ким ти є”.
“У спорті більшість людей вірить, що все залежить від перемог і медалей. Ми в Oakley віримо, що справжні битви знаходяться всередині кожного спортсмена. Є лише вони з їхніми страхами, втомою, невдачами та цінностями. І цією маленькою внутрішньою іскрою, яка змушує вас бути собою. Ми хочемо надихнути дітей бути собою, без фільтрів і стримувань. Бо якщо ви виграли гру всередині, ви виграєте кожну гру”, – розповіли в Oakley.
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: Oakley
Читайте також: КІМ КАРДАШ’ЯН ПРЕДСТАВИЛА КОЛЕКЦІЮ БІЛИЗНИ, КУПАЛЬНИКІВ ТА ОДЯГУ ДЛЯ ВІДПОЧИНКУ РАЗОМ З ОЛІМПІЙСЬКОЮ ЗБІРНОЮ США