Знаменитість надихалася духом нульових.
Бренд SKIMS, власницею якого є Кім Кардашьян, відомий усією своєю коригуючою білизною, але зовсім недавно він презентував нову колекцію домашнього одягу під назвою “Velour”. З назвою відразу стає зрозуміло, з якого матеріалу зроблено нові дропи.
Модельний ряд, що складається з восьми екземплярів, виконаний у характерних для бренду відтінках: від курно-коричневого аметиста до приглушеного золотого. Топи представлені у двох варіантах: на тонких бретелях та горловині, які відмінно поєднуються з олімпійкою на блискавці з цієї ж колекції.
Крім того, до лінійки увійшли велосипеди, джогери та легінси. Весь одяг з нової колекції виконаний з якісного велюру. Лейбл зарекомендував новий модельний ряд, як одяг для дому, хоча можна з упевненістю сказати, що кожен можна впроваджувати і в casual-образи.
Читайте також: Кайлі Дженнер демонструє модель купальника з її нової дизайнерської лінійки
Нова лінійка вже у продажу та вартість одного екземпляра варіюється від 48 до 78 доларів. Приємним бонусом є також те, що моделі представлені в широкій розмірній сітці: від XXS до 2XL, тому кожна дівчина зможе вибрати відповідне вбрання.
Дивлячись на моделі, можна припустити, що Кім Кардашян надихалася стилем 2000-х років, коли велюрові костюми були на піку популярності. В цілому, філософія бренду знаменитості пропагує зручність та простоту: у них немає нічого зайвого, тільки натуральні тканини, просто фасон та зручний крій. Зазвичай, Кардашьян ділитися зі своїми передплатниками знімками в нарядах з нових колекцій її лейблу, але цього разу селебріті ніяк не анонсувала нову лінійку.