UA
RU

Кім Кардаш’ян та «Білий лотос»: нова колаборація до Дня святого Валентина

Редагувати переклад

Кім Кардаш’ян запросила акторок серіалу «Білий лотос» знятися у рекламній кампаніїї білизни Skims до Дня святого Валентина.

Кім Кардаш'ян та "Білий лотос"

Бренд Skims — один з найуспішніших бізнес-проєктів зірки. Наприкінці минулого року саме за Skims Кім отримала премію CFDA. Марку нагородили за інновації у сфері моди, які безпосередньо вплинули на продажі.

Бренд став новатором у ніші корекційної білизни: по-перше, тут максимально розширили розмірну сітку, щоб кожна жінка могла знайти в асортименті свою річ; по-друге, зробили білизну, що корегую фігуру, красивою і модною.

Кім Кардаш'ян та "Білий лотос"

Ще білизна від Кардаш’ян б’є рекорди по продажам. Наприклад, до листа очікування на спільну колекцію Skims і Fendi надійшло понад 300 тисяч заявок. А за першу хвилину після запуску продажі речей перевищили суму в $1 млн. 

Кім Кардаш'ян та "Білий лотос"

Зараз Кім вирішила об’єднатися з акторками другого сезону серіалу «Білий лотос». Вона зізналася, що подивилася фільм та зрозуміла, що саме ці дівчата мають бути у новій кампанії білизни. 

Кім Кардаш'ян та "Білий лотос"

Акторки Беатріче Гранно і Сімона Табаско, які, до речі, товаришують й поза екраном, знялися у рекламі колекції Skims, створеній до Дня святого Валентина. Сюди увійшли рожеві і чорні комплекти, прикрашені мереживом. Колекція лімітована, продаж розпочнеться наприкінці січня.

Автор: Яна Панюшкіна

Фото: Instagram / Skims

Читайте також: КОЛОРБЛОКІНГ ТА СИЛУЕТИ 60-ТИХ: НОВА КОЛЕКЦІЯ THE COAT PRE-SPRING 23’