
Кім Кардашьян стала обличчям нової кампанії Stuart Weitzman
Знаменитість дебютувала у новій рекламній кампанії “Stand Strong”.
Stuart Weitzman презентував нову колекцію осіннього взуття та для ефектної реклами дизайнер обрав Кім Кардаш’ян.
Переглянути цю публікацію в Instagram
Знаменитість позувала в чорному шкіряному боді та в лакованих ботфортах на танкетці, а також у темному оверсайзі худорлявої та чоботях-трубах. Чорно-біла фотосесія чудово передає характер нової колекції та за настрій у кадрі відповідав фотограф Маріо Сорренті.
Кім Кардаш’ян поділилася знімками з нового кампейну та висловила свою радість від виконаної роботи.
Я дуже рада бути показаною в рекламній кампанії Stuart Weitzman Fall, знятій неймовірно талановитим Маріо Сорренті. Ця кампанія натхнена як спадщиною бренду, так і баченням майбутнього. Культові та позачасові стилі Стюарта Вайцмана продовжують приносити новизну, яку жінки справді хочуть. Я радий бути частиною наступного розділу культових кампаній Стюарта Вайцмана.
На фото були презентовані нові моделі черевики Stuart Ruche 100 з прошитими вручну деталями, а також черевики Lucite 100 wedge з тисненням під крокодила та черевики ultrastuart 100.
Читайте також: Топ-7 наймодніших джинсів для осені
Новий компейн був натхненний партнерством лейблу з некомерційною організацією Vital Voices Global Partnership, яка підтримує жінок-лідерів у сфері розширення економічних можливостей, участі жінок у політичному житті та прав людини.
Більше від
- Чи може штучний інтелект замінити модельєрів?
- CHER’17 × Київський метрополітен: колаборація, що звучить у ритмі міста
- Бренд STIMMA представив лімітовану колекцію верхнього одягу TIMES
- Хутро, шкіра та мереживо: трендові матеріали сезону осінь-зима 2025/2026
- Тяглість традицій: бренд Etnodim представив колекцію «Архаїчна»