Бо Кім Кетролл знає, чого вона хоче, і розуміє силу любові до себе
Кім Кетролл стала обличчям рекламної кампанії Charlotte Tilbury. Акторка представила нову колекцію Pillow Talk.
Кім Кетролл рекламує лімітовану колекцію Pillow Talk Beauty Soulmates Collection.
Косметичний бренд Charlotte Tilbury представив нову кампанію з яскравою зіркою у головній ролі – Кім Кетролл. Акторка рекламує лімітовану колекцію Pillow Talk Beauty Soulmates Collection. Головною ідеєю колекції стала індивідуальність і самовираження.
Головною ідеєю колекції стала індивідуальність і самовираження.
Засновниця бренду Шарлотта Тілбері називає Pillow Talk відтінком “отримай те, що хочеш”. За її словами, цей відтінок перетворює кожну жінку на найкрасивішу, найвпевненішу та найсильнішу версію себе.
“Кім знає, чого вона хоче, і розуміє силу любові до себе. Вона – головна муза краси Pillow Talk: зухвала, безстрашна та випромінює безмежну впевненість і силу. Вона втілює все, що означає мій бренд!” – пояснила вибір героїні Шарлотта Тілбері.
У колекції нові продукти – палетка для обличчя Pillow Talk Beauty Soulmates і губні помади Pillow Talk Love Effect.
У колекції Pillow Talk Beauty Soulmates Collection – два нові продукти. Це палетка для обличчя Pillow Talk Beauty Soulmates і губні помади Pillow Talk Love Effect. Палетка містить пудру під очі Airbrush Flawless Finish Setting Powder, яка закріплює макіяж і нейтралізує почервоніння і темні кіла під очима, а також рум’яна Pillow Talk Love Blush. Палетки можна придбати у двох відтінках: персковому Flawless Peach і рожевому Flawless Pink. Помади представлені у чотирьох нюдових відтінках: Naughty Talk, Kiss Talk, Dream Talk, Love Talk.
Усі продукти колекції прикрашені рожевими серцями. А палетка виконана у формі серця, де пудра і рум’яна – це дві половинки.
Нагадаємо, що минулого року бренд Charlotte Tilbury випустив колекцію ароматів, які викликають емоції. Парфумерні композиції мають у составі молекули, що підсилюють відчуття любові, щастя, спокуси, спокою, сили та енергії.
Фото: Charlotte Tilbury