Червень у культурі ЛГБТК+ – це місяць, який спочатку був присвячений вшануванню пам’яті лесбійок, геїв, бісексуалів і трансгендерів. Зараз – це місяць святкування ЛГБТК+ культури та цінностей, який відзначається у більшості цивілізованих країнах світу.
Україна тільки стає на шлях визнання та підтримки ЛГБТК+ комьюніті, тому українським брендам зараз надважливо висловити свою позицію в підтримку ЛГБТК+ спільноти.
Саме це і зробили два українських бренди об’єднавшись, brabrabra та ХУІЗИТ створили лімітовану колекцію Гордості в кольорах прайду та з метою підтримки всіх КВІР українців.
Кожна людина – унікальна та особлива для нас. Любов – це бути різними та незалежними у виборі. Ми живемо в час, коли підтримка один одного набула нового значення, а кожна дія має бути підкріплена не лише словами, а й ділом. Колекція гордості – це вияв підтримки до спільноти, нагадування бути собою,
– додають в brabrabra.
“Право бути собою, бути вільним у своєму виборі, відстоювати та захищати те, що ти любиш – ось що таке прайд. І ми хочемо бути гордими КВІР українцями, які живуть без страху, без насильства, у вільній і незалежній Україні” – ділиться команда ХУІЗИТ.
Читайте також: Бренд SHYPELYK презентував літню колекцію одягу
Колекція шортів представлена в 6 кольорах та об’єднана одним потужним месседжем: “Всі ми різні, але ми всі варті бути вільними та щасливими.” Особливість колаборації – це універсальність: шортики можна носити як елемент білизни, домашнього одягу або для прогулянок містом.