Засновник Kith Ронні Фіг представив гардероб для підприємців
Четвертим обличчям спільної колекції Kith & Giorgio Armani Archetypes став засновник Kith Ронні Фіг. Він представив гардероб для підприємців.
Kith і Giorgio Armani створили спільну колекцію Archetypes, у якій зібрали гардероб для чотирьох архетипів. Перший архетип втілив режисер Мартін Скорсезе. Він став обличчям гардеробу для творців (The Artist). Актор Лейкіт Стенфілд представив капсулу для артистів (The Entertainer). Виконавець ролі Джеймса Бонда Пірс Броснан знявся в рекламі лінійки для мандрівників (The Traveler).
Четвертим обличчям спільної колекції Kith & Giorgio Armani Archetypes став засновник, генеральний директор і креативний директор Kith Ронні Фіг. Він представив гардероб для підприємців (The Entrepreneur).
«Є чоловіки, які дотримуються правил ділового стилю. А є ті, хто встановлює свої. Шлях до успіху такого чоловіка був вимощений численними ризиками. І це відповідало його авантюрному характеру. Хоча його одяг підходить для будь-якої ділової події, невелика відмінність робить його присутність ще більш відомою», — розповіли у Kith і Giorgio Armani.
Колекція Kith & Giorgio Armani представлена в магазинах брендів у США та Канаді, в окремих магазинах у Європі, Японії та Південній Кореї. А також на сайті Kith.
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: Kith / Giorgio Armani
Читайте також: NIKE СТВОРИЛИ КОЛЕКЦІЮ З ЛЕГЕНДОЮ СУЧАСНОГО ВУЛИЧНОГО СТИЛЮ НІГО