Відчуття заземлення — головний настрій, який дизайнерка Катя Сільченко хотіла передати своєю новою колекцією. Основним референсом релізу SS'23, продемонстрованого її брендом у рамках Copenhagen Fashion Week, стало гончарство. Глиняні глечики, джбани та вази, створені у селищі Опішна Полтавської області, надихнули дизайнерку на відтворення у колекції силуетів, ліній та кольорів, запозичених у гончарстві. Звідси плавні силуети пісочного годинника, земна палітра кольорів і велика кількість елементів, як-от в’язані гачком мінісумки та принтовані візерунками із зображенням горщиків тканинами.«Я хотіла представити сучасну, піднесену та оновлену версію традиційного українського одягу, але без прямих цитат. Так, наша легка об’ємна сукня нагадує вишиванку, а в’язаний кардиган — відсилка до гуцульського вбрання Карпат. При цьому, бренд залишається вірним жіночності, витонченості й сексуальності”, - розповідає дизайнерка.
До колекції увійшли іконічні для бренду силуети та кольорові коди: сукні та корсети з витонченими силуетами у природних терракотових, коричневих, блакитних відтінках. Знаковий принт колекції, кольорове конфетті, розсипане на сукнях, спідницях та тренчах з органзи. Його ексклюзивно наносили на тканини в Італії з використанням екологічних технологій з мінімізованим споживанням води, енергії та хімічних речовин, чим бренд дуже пишається.
Оновивши до релізу колекції простір шоуруму, бренд також перейшов на територію домашнього декору та представив сет з трьох інтер’єрних глиняних ваз — у пудрово-рожевому, блакитному та терракотовому відтінках.
Фото: Denis Manokha, стиль Natalia Osadcha
Читайте також: SUSTAINABILITY TALK: УКРАЇНСЬКИЙ СВІДОМИЙ БРЕНД SLADGE.LAB