
Коштовний спадок: GASANOVA та SOLO for Diamonds презентують кутюрну колекцію ювелірних прикрас
До лінійки увійшли девʼять прикрас: обруч, каблучка, кольє, сережки, брошки, та браслети.
Бренд GASANOVA презентував колаборацію з ювелірним брендом українських вирощених діамантів SOLO for Diamonds. Кутюрна лінійка отримала назву CORE — вона про головне, про фундамент і початок, з якого народжується сила та краса.
Про колекцію CORE
Основна ідея колекції — створити новий український спадок, який можна передати наступним поколінням. Елементи дизайну коштовностей нагадують українські стародавні монети, відсилаючи нас до історичної пам’яті та коренів нашої культури.

До лінійки увійшли девʼять прикрас: обруч, каблучка, кольє, сережки, брошки, та браслети.

Усі вироби виконані з дорогоцінних металів — білого і жовтого золота, та інкрустовані розкішними вирощеними діамантами. Такі вироби як кольє, брошка та браслет, сяють коштовними каменями у 15 карат.

Вирощені діаманти — серце колекції. Кожне оздоблення уособлює витончену майстерність ювелірної справи, а прикраси постають як витвори мистецтва з глибоким змістом.

Це ювелірна історія, в якій минуле зустрічається з майбутнім, аби подарувати нове уявлення розкоші.

ПРО БРЕНДИ
GASANOVA — український бренд, заснований у Донецьку у 2013 році дизайнеркою Ельвірою Гасановою. Естетика бренду поєднує невимушену елегантність із екстравагантністю, пропонуючи сучасний погляд на класичні стилі, такі як Black Tie, Casual та Cocktail.
Марка здобула світове визнання завдяки знаменитостям, які обирали GASANOVA для своїх образів. Серед них — такі селебриті як Джіджі Хадід, Кортні Кардаш’ян, Ріта Ора, Вінні Харлоу, Періс Хілтон, Лаіс Рібеіро, Лорен Грей, Аліна Байкова, Анна Андрес, Сніжана Онопко, та Перша леді України Олена Зеленська, яка багаторазово обирала образи бренду для своїх виходів.

SOLO for Diamonds — бренд вирощених в Україні діамантів. Це нова діамантова альтернатива для тих, хто шукає змісту у кожній деталі. Бренд народився з бажання дати українцям свідому, етичну й естетичну відповідь на традиційне уявлення про розкіш.
Діаманти SOLO визнані в світі, завойовують титули та підкорюють серця поціновувачів та експертів галузі. Українцям є чим пишатися, українці сяють на весь світ.
Фото: надані пресслужбою
Більше від
- Людина більша за травму: соціальна кампанія від RITO x UNBROKEN
- KHUSTYNA х Ганна Криволап представляють колекцію шовкових хустин «Luminescence», натхненну внутрішнім світлом українців
- LITKOVSKA презентує різдвяний дроп та кампанію про мрію, яка веде крізь життя
- Чому фешн знову закохався в хутро
- Дженна Ортега вибирає Bevza — образ зірки на червоному хіднику кінофестивалю в Марракеші