«Краса врятує»: іронічний кампейн Cher’17
Бренд Cher’17 презентує новий кампейн із ключовим меседжем «Краса врятує». За концепцію та її втілення відповідали креативна агенція DRAMA QUEEN та продакшн tvlab. А головними героїнями ролика, окрім співзасновниці бренду Тетяни Парфільєвої, стали успішні блогерки, зокрема Дарія Квіткова, Тетяна Самбурська та Міла Сівацька.
«Із нею все ясно» — цю фразу героїні відео та більшість клієнток Cher’17 чують на свою адресу ледь не щодня, але всі вони ставляться до неї з іронією, продовжуючи вдосконалювати власне життя, реалізовувати мрії та працювати над собою нон-стоп. І цим кампейном вони вирішили дати відповідь хейтерам у веселому грайливому форматі:
«Чи можна сказати, що слово «тьолочка» мене ображає? Навряд чи. Але ми з командою відчули необхідність відстояти право дівчат на красиве життя в усіх його проявах та донести людям, що за інстаграмною ідилією стоїть величезна робота. Усі ми самотужки створили себе, без жодних папіків та якогось магічного везіння. Ми втомлюємося, сумуємо, переживаємо невдачі, падаємо (буквально та фігурально), але не вважаємо за потрібне це демонструвати», — коментує Тетяна Парфільєва.
Звісно, меседж «Краса врятує» може комусь здатися недоречним і не на часі. Але він має свій глибокий сенс, який легко пояснити. Зрозуміло, що сама по собі краса не рятує, але її вплив на якість життя в нашому недосконалому світі не варто недооцінювати. У Cher’17 переконані: навіть найменші красиві деталі можуть врятувати від кепського настрою, відволікти від сумних думок та змусити радіти навіть у найтемніші часи.
«Мені дуже подобається вайб Cher’17 та загалом філософія бренду. Через свою медійність я пройшла всі стадії хейту, але навчилася не зважати на нього. Саме тому залюбки погодилася стати героїнею цього кампейну, який відгукається мені в кожному кадрі. Звісно, зйомки були непростими. Ми і мерзли, і зашпортувалися, і перезнімали безліч разів. Врешті все вийшло круто і гарно, але, як і в житті, ніхто не знає, що було на бекстейджі», — додає Дарія Квіткова.
Ролик не варто сприймати занадто серйозно, бо він дійсно про красу та самоіронію в одному контексті. Але якщо він хоча б когось змусить принаймні подумати, перш ніж назвати дівчину «тьолочкою», це вже непоганий соціальний результат.
Читайте також: NEW WAVE: НОВА КОЛЕКЦІЯ БРЕНДУ МОРСЬКИХ КАПЕЛЮШКІВ EROMIN STORE