Закрити
UA
Мода

Креативний директор Bally Пабло Коппола про взуття та комфорт

Поділись:

Швейцарський модний Дім Bally славиться своїми взуттєвими традиціями. З 1851 року компанія забезпечує цінителів тихої розкоші ідеальними туфлями, чоботами, черевиками (не забуваючи і про решту асортименту аксесуарів і одягу, звичайно ж). Рік тому біля керма Будинку став молодий і енергійний дизайнер Пабло Коппола. Він створив для бренду вже дві колекції, у кожній з яких взуття набуває все більш футуристичних обрисів. Але головне залишається незмінним – Bally, як і раніше, дбає про повний комфорт, про що і розповів дизайнер у бліц-інтерв’ю. Марі Клер.

Портрет Пабло Копполи1

Скільки пар взуття потрібно сучасній жінці для щастя?

– Усього одна. Але тільки та, у якій їй буде зручно.

Є такий вислів «краса вимагає жертв». Чи згодні ви з ним?

– О, ні, у жодному разі. Краса потребує комфорту. Адже коли жінці зручно в тому, що на ній надіто, вона несе по-іншому: змінюються її хода, постава і навіть погляд. А якщо на вас незручна пара взуття, це обов’язково надрукується злістю на вашому обличчі. Це безглуздо.

Пабло-Коппола-465x500

Яке взуття, на вашу думку, виглядає кітчево?

– Думаю, мюлі. Але при цьому вони мені дуже подобаються. Я ще не робив їх для Bally, але, хто знає, може у наступних сезонах я спробую.

[metaslider id=21324]