Закрити
UA
Мода

Креативний директор Джонні Кока пішов із Mulberry

Поділись:

Джонні Кока залишає британський бренд після п’яти років плідної роботи.

posts-to-db-Фото 1

Іспанець багато в чому був новатором, хоча тягнувся до коріння Mulberry: він експериментував з ready-to-wear, пробував модель see-now, buy-now, приклав руку до відкриття токійського pop-up магазину бренду та багато іншого. Ми матимемо можливість попрощатися з Кока — креативний директор випустить колекцію ss 2021.

posts-to-db-Фото 2

Іспанський дизайнер дебютував у Mulberry з колекцією fw 2016, яка базувалася на відомих архетипах англійського стилю. Не дивно, адже Джонні Кока надихався капелюхами Королеви-матері, гостей королівських перегонів в Аскоті та Noel Stewart. 

Читайте також: ЖІНКИ-ДИЗАЙНЕРИ, ЯКІ ЗМІНИЛИ СВІТ МОДИ

Прихід креативного директора у липні 2015 року супроводжувався завданням перезавантажити «доступну розкіш» бренду, який ледве зводив кінці з кінцями після спроби перейти у вищий статус. У досягнення Кока записують і редизайн логотипу Mulberry. 

Генеральний директор Тьєррі Андретта сказав:

Я хотів би подякувати Джонні за все, що він зробив для бренду за останні п’ять років. Креативне бачення Джонні стало ключовим елементом реалізації нашої стратегії розвитку Mulberry як міжнародного бренду класу люкс. Від імені правління Mulberry та всієї команди ми бажаємо Джонні усіляких успіхів.

posts-to-db-Фото 3

Кока відповів: «Мені сподобався час, проведений із цим культовим британським брендом. Я хотів би подякувати команді та всім, хто підтримував мої починання. Я пишаюся всім, чого ми досягли, та колекціями, які ми створили. Пристрасть і відданість, які є в Mulberry, є неймовірними, і для мене велика честь бути частиною історії бренду».

Бренд у пошуках наступника.