Новий погляд на культовий аксесуар представив бренд на NYFW 23.
Напевно, кожен хоча б раз в житті чув про сумку Fendi Baguette. Вона стала надзвичайно популярною після “Сексу у великому місті”, коли Сара Джесіка Паркер вигукнула фразу, що стала справжнім слоганом: “Це не сумка, це багет!” З того часу цей аксесуар став найбажанішим і it-girls по всьому світі намагаються отримати її.
Бренд Fendi вирішив відзначити цю подію як потрібно і представив цілу колекцію Resort 2023, присвячену сумці-багет. Першопочатково дизайн цього культового аксесуару створила Сільвія Вентуріні Фенді ще в далекому 1997 році, а сьогодні до створення її оновленої версії доєднались такі імениті бренди, як Marc Jacobs, Tiffany & Co., SJP і Porter. Вони переосмислили її, але залишили рідне ДНК моделі.
Ці метаморфози можна було спостерігати на показі бренду Fendi , представленного в межах NYFW 23. Fendi Baguette з’явилась у ряді виробів, наприклад, на парках, рукавичках, капелюшках тощо. Також дизайнери поекспериментували з матеріалом і відтепер ми стали очевидцем народження сумки Baguette з шовку, глянцевої шкіри та паєток.
Tiffany & Co. створили спеціально для Baguette особливу модель королівського формату зі сріблом, емаллю, шкірою крокодила, білим золотом та діамантами. Це, напевно, одна з найкропіткіших версій моделі, адже над нею ювеліри бренду працювали власноруч понад чотирьох місяців.
Читайте також: Gucci х Стенлі Кубрик: факти та міфи про режисера, які закодував у новій колекції бренд
Інтерпретація Baguette японським брендом Porter має чоловічий вигляд і демонструє як сумка-культ може бути не тільки красивою, а й функціональною.
Крім презентації нових моделей Baguette, відсвяткувати поважну дату аксесуару прийшли такі знаменитості, як Сара Джесіка Паркер, звісно,
Кім Кардашьян, Кейт Мосс, Грейс Джонс, Вінні Харлоу, Адвоа Абоа, Хлоя Бейлі та Мод Апатоу з Euphoria.
Фото:spotlight.launchmetrics.com