Компанія Lacoste об’єдналася зі стрімінговою платформою Netflix. Разом вони випустили колекцію одягу, присвячену найбільш популярним серіалам.
Для цього дизайнери Lacoste трошки переробили символ марки – крокодила. Точніше, вони зробили його схожим на головних героїв найпопулярніших серіалів Netflix.
Крокодил, зображений на речах серіалу “Дивні дива”, схожий на Демогоргона.
Крокодил із “Відьмака” – викапаний Ґеральт із Рівії, мисливець на монстрів.
На одяг, присвячений “Бріджертонам”, нанесли крокодила у перуці, як у королеви Шарлотти.
На одязі до “Люпена” намальонано крокодила-детектива.
Крокодила із “Сексуальної освіти” зображено на велосипеді, із “Паперового будинку” – у червоному костюмі, із “Тіні і кістки” – у синьому жупані, із “Еліти” – у шкільній формі.
Колекцію представили 12 квітня. Всі речі можна придбати на сайті Lacoste. В онлайн-магазині Netflix продаються лише фірмові поло. Кожне обійдеться в $120.
Керівництво стрімінгової платформи дуже задоволено співпрацею:
“Ми вважаємо, що продукти можуть бути потужним засобом для оповідання історій. Партнерство з Lacoste відкриває унікальну можливість поєднати світ моди та розваг. Ця колекція є переконливим і творчим способом для шанувальників висловити свою любов до наших історій і персонажів”.
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: Lacoste, Netflix
Читайте також: УКРАЇНСЬКИЙ СЕРІАЛ «І БУДУТЬ ЛЮДИ» З’ЯВИВСЯ НА NETFLIX