Lacoste x Netflix: два бренди присвятили колекцію популярним серіалам
Компанія Lacoste об’єдналася зі стрімінговою платформою Netflix. Разом вони випустили колекцію одягу, присвячену найбільш популярним серіалам.
Для цього дизайнери Lacoste трошки переробили символ марки — крокодила. Точніше, вони зробили його схожим на головних героїв найпопулярніших серіалів Netflix.
Крокодил, зображений на речах серіалу «Дивні дива», схожий на Демогоргона.
Крокодил із «Відьмака» — викапаний Ґеральт із Рівії, мисливець на монстрів.
На одяг, присвячений «Бріджертонам», нанесли крокодила у перуці, як у королеви Шарлотти.
На одязі до «Люпена» намальонано крокодила-детектива.
Крокодила із «Сексуальної освіти» зображено на велосипеді, із «Паперового будинку» — у червоному костюмі, із «Тіні і кістки» — у синьому жупані, із «Еліти» — у шкільній формі.
Колекцію представили 12 квітня. Всі речі можна придбати на сайті Lacoste. В онлайн-магазині Netflix продаються лише фірмові поло. Кожне обійдеться в $120.
Керівництво стрімінгової платформи дуже задоволено співпрацею:
«Ми вважаємо, що продукти можуть бути потужним засобом для оповідання історій. Партнерство з Lacoste відкриває унікальну можливість поєднати світ моди та розваг. Ця колекція є переконливим і творчим способом для шанувальників висловити свою любов до наших історій і персонажів».
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: Lacoste, Netflix
Читайте також: УКРАЇНСЬКИЙ СЕРІАЛ «І БУДУТЬ ЛЮДИ» З’ЯВИВСЯ НА NETFLIX