UA
RU

Lacoste x Netflix: два бренди присвятили колекцію популярним серіалам

Компанія Lacoste об’єдналася зі стрімінговою платформою Netflix. Разом вони випустили колекцію одягу, присвячену найбільш популярним серіалам.  

Lacoste Netflix колекція до серіалів

Для цього дизайнери Lacoste трошки переробили символ марки — крокодила. Точніше, вони зробили його схожим на головних героїв найпопулярніших серіалів Netflix

Lacoste Netflix колекція до серіалів

Крокодил, зображений на речах серіалу «Дивні дива», схожий на Демогоргона.

Lacoste Netflix колекція до серіалів

Крокодил із «Відьмака» — викапаний Ґеральт із Рівії, мисливець на монстрів.

Lacoste Netflix колекція до серіалів

На одяг, присвячений «Бріджертонам», нанесли крокодила у перуці, як у королеви Шарлотти.

Lacoste Netflix колекція до серіалів

На одязі до «Люпена» намальонано крокодила-детектива.

Lacoste Netflix колекція до серіалів

Крокодила із «Сексуальної освіти» зображено на велосипеді, із «Паперового будинку» — у червоному костюмі, із «Тіні і кістки» — у синьому жупані, із «Еліти» — у шкільній формі.

Lacoste Netflix колекція до серіалів

Колекцію представили 12 квітня. Всі речі можна придбати на сайті Lacoste. В онлайн-магазині Netflix продаються лише фірмові поло. Кожне обійдеться в $120. 

Lacoste Netflix колекція до серіалів

Керівництво стрімінгової платформи дуже задоволено співпрацею:

«Ми вважаємо, що продукти можуть бути потужним засобом для оповідання історій. Партнерство з Lacoste відкриває унікальну можливість поєднати світ моди та розваг. Ця колекція є переконливим і творчим способом для шанувальників висловити свою любов до наших історій і персонажів».

Автор: Яна Панюшкіна

Фото: Lacoste, Netflix

Читайте також: УКРАЇНСЬКИЙ СЕРІАЛ «І БУДУТЬ ЛЮДИ» З’ЯВИВСЯ НА NETFLIX

 

Статьи по теме