Lacoste x Netflix: два бренди присвятили колекцію популярним серіалам
Редагувати перекладКомпанія Lacoste об’єдналася зі стрімінговою платформою Netflix. Разом вони випустили колекцію одягу, присвячену найбільш популярним серіалам.
Для цього дизайнери Lacoste трошки переробили символ марки — крокодила. Точніше, вони зробили його схожим на головних героїв найпопулярніших серіалів Netflix.
Крокодил, зображений на речах серіалу «Дивні дива», схожий на Демогоргона.
Крокодил із «Відьмака» — викапаний Ґеральт із Рівії, мисливець на монстрів.
На одяг, присвячений «Бріджертонам», нанесли крокодила у перуці, як у королеви Шарлотти.
На одязі до «Люпена» намальонано крокодила-детектива.
Крокодила із «Сексуальної освіти» зображено на велосипеді, із «Паперового будинку» — у червоному костюмі, із «Тіні і кістки» — у синьому жупані, із «Еліти» — у шкільній формі.
Колекцію представили 12 квітня. Всі речі можна придбати на сайті Lacoste. В онлайн-магазині Netflix продаються лише фірмові поло. Кожне обійдеться в $120.
Керівництво стрімінгової платформи дуже задоволено співпрацею:
«Ми вважаємо, що продукти можуть бути потужним засобом для оповідання історій. Партнерство з Lacoste відкриває унікальну можливість поєднати світ моди та розваг. Ця колекція є переконливим і творчим способом для шанувальників висловити свою любов до наших історій і персонажів».
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: Lacoste, Netflix
Читайте також: УКРАЇНСЬКИЙ СЕРІАЛ «І БУДУТЬ ЛЮДИ» З’ЯВИВСЯ НА NETFLIX