Закрити
UA
Мода

Лана Вачовськи стала новою героїнею весняної кампанії Marc Jacobs

Поділись:

Світ моди продовжує підтримувати ЛГБТ-спільноту, зокрема, трансгендерів, які змогли пробитися у світ шоу-бізнесу. Серед них і відома нам Лана Вачовскі, яка стала музою Марка Джейкобса.

Цей сезон’s ad campaign representas a series of connected events; a visual narrative. Це є особистий день з людей, які мають і я завжди спираюсь на мене і з’ясуємо мою тему до різних способів сещення і мислення. spectrum of individuals photographed in our Spring/Summer 2016 ad campaign representa a celebration of my America. In collaboration with photographer David Sims і стиліст Katie Grand, люди похвалюються в нашому campaign personify цієї колекції з fashion through their individuality. Колективно, вони втішають і відтворюють spirit і beauty of equality. It is with overwhelmingly full heart that I share this first portrait of our Spring/Summer 2016 ad campaign. Lana Wachowski. Я був перший введений в Lana via YouTube в Грудень 2012. Стрімкість Lana схвалюється до життя людства Campaign, Visibility Award, (Жовтень 20, 2012) був повністю поширений в його script і її листівки, brilliant and . Це expressed thoughts and ideas that have filled my head and heart always but had never been so eloquently captured in language that was so tangible, intelligent, poignant and full of possibility. I found myslf referencing Lana’s words в мій daily life and sharing її speech with close friends. У дні після нашого Spring/Summer ’16 шоу-шоу і через пусті серії комунікацій, дуже до мого незабутнього відпочинок, Lana прийняла автентифікацію до нашого шоу в Нью-Йорку і це я хотів, “fashion show virginity.” Lana’s ineffable beauty captured by David в цій портреті reminds мої особисті sentiment shared with me about, “розуміти вас може бути важливі friends at anytime in your life.”

Фото опубліковано Marc Jacobs (@themarcjacobs)

Коли нікому не відомі брати Вачовські намагалися вибити у продюсерів гроші на «Матрицю», їм запропонували спершу зняти щось камерне і не таке дороге. У результаті їх першим фільмом став культовий лесбійський трилер «Зв’язок», який починається з плану «під Хічкока»: обертаючись по колу, камера показує пов’язану та зачинену в шафі жінку. Пізніше один із братів – Ларрі Вачовскі – пояснив, що сцена символізує ідею про те, що всі люди знаходяться за зачиненими дверима і потрібно просто набратися сміливості, щоб розкрити її та вийти назовні.

Сам режисер тягнув довгих 43 роки – саме в цьому віці він перефарбував волосся в кислотно-рожевий колір, одягнув спідницю і закінчив перехід у жінку, став називати себе не Ларрі, а Ланою Вачовскі. Єдина трансгендерна жінка-режисер у Голлівуді нарешті почала посміхатися, коли, прийшовши у сукню на знімальний майданчик «Матриця: Перезавантаження», зрозуміла, що від цього світ не звалиться.

У вересні 2012 року Лана Вачовскі розповіла всьому світу про труднощі трансгендерного переходу, а у жовтні того ж року Кампанія за права людини вручила їй премію Visibility Award. Саме ця мова настільки надихнула Марка Джейкобса, що дизайнер вирішив зробити режисера героїнею своєї нової рекламної кампанії.

Лана висловила думки та ідеї, які завжди були в моїй голові та серці, але мені ніколи не вдавалося висловити їх словами настільки дотепно, проникливо та зрозуміло. Я помітив, що переживаю це щодня і ділюся думками Лани з близькими друзями, – написав Джейкобс у своєму Instagram-акаунті.