Леді Гага стала обличчям ювелірного будинку Tiffany&Co.
Новим амбасадором найпопулярнішого ювелірного бренду Tiffany & Co. стала Леді Гага. 30-річна співачка та актриса візьме участь у рекламній кампанії Legendary Style, у якій вона представить нову колекцію марки – Tiffany HardWear.
В рамках кампейну було знято чорно-білий міні-фільм за участю Леді Гагі, в якому вона розповідає про любов до бренду та про свій творчий шлях. Поки що опубліковано 15 секунд відеоролика. Повну ж 60-секундну версію буде показано в неділю, 5 лютого, під час 51-го Суперкубка (Super Bowl) — фінальної гри за звання чемпіона Національної футбольної ліги США, де Леді Гага виступатиме разом з іншими зірками.
Ньюйоркці з народження знають, що Tiffany – це найкраще, це те місце, де відбувається чаклунство. Бренд є справжньою легендою, що символізує сталість, але при цьому він продовжує рухатися вперед та еволюціонувати. Для мене Tiffany – це втілення класичної американської прикраси,
– Прокоментувала Леді Гага.
У колекцію Tiffany HardWear увійшли прикраси із золота та срібла, натхненням для створення яких послужив архівний унісекс-браслет 1971 року. Колекція надійде у продаж до магазинів марки по всьому світу 28 квітня. Онлайн-замовлення почнуть приймати із 2 травня.
Статті по темі:
Ювелірний бренд Tiffany представив відеокурс про мистецтво
Фото: Tiffany