Два fashion-редактори Ася Вареца та Катя Зубарєва запустили бренд Sleeper понад п’ять років тому. Починалося все з виробництва ідеально скроєних затишних піжам, в яких можна було не тільки спокійно займатися домашніми справами, а й виходити надвір.
Згодом придумана дівчатами концепція walking sleepwear розширилася до халатів, лляних суконь та навіть весільної лінії. Сьогодні зі світлого київського офісу та нью-йоркського шоуруму одяг Sleeper розлітається по всьому світу. Бренд люблять інфлюєнсери, найбільші онлайн-рітейлери і всі, хто звик цінувати комбінацію стилю та комфорту.
У вересневому номері Marie Claire Ася та Катя розповіли нам про те, на чому стоїть їхній бізнес, як народилася ідея бренду і що доставляє їм сьогодні найбільшу радість.
– Як народилася концепція одягу walking sleepwear?
Ася: Якось перед Різдвом я і Катя дивилися «Кудряшку Сью». Ми дуже любимо подібні сімейні фільми 1990-х. Тієї ночі Каті наснився сон, у якому в нас була своя фабрика піжам. Вона зателефонувала мені, розповіла про це, і вже за шість місяців ми випустили нашу першу колекцію. Після цього святвечір у нас у компанії став головним святом.
Катя: Комфорт нашого будинку – це своєрідна субкультура, маленька релігія, яку ми проповідуємо. Дуже щира та особиста. У той час, коли ми створили Sleeper у 2014 р., було дійсно складно знайти гарний одяг для дому за межами люксового сегменту ринку, не кажучи вже про піжам, який можна було б носити ще й поза домом. Ми вирішили, що саме піжами та домашній одяг складуть ДНК нашого бренду, і вигадали ту модель, в якій можна ходити вулицею.
Ася: Ми поділяємо ідею невибагливого шику у повсякденному житті. Ви прокидаєтеся в піжамі, взуєте кросівки або мюлі, накидаєте пальто і вже готові вийти на чашку ранкової кави.
Читайте також: НА ЗАВИСТЬ КІМ: ЯК УКРАЇНКИ ЗАПУСТИЛИ БРЕНД МІНІМАЛІСТИЧНОГО СПОРТИВНОГО ОДЯГУ
– До запуску бренду ви були пов’язані із модою, але не з веденням бізнесу. Чому довелося навчитися насамперед?
Ася: Важливо було навчитися постійно перемикатися з однієї діяльності на інший, особливо у початкових етапах роботи.
Катя: У зв’язку з тим, що ми будували бренд з нуля та на свої заощадження, у нас не було спеціалістів, які нам могли у всьому допомагати, тому мультитаскинг, контроль над усіма процесами та правильний розподіл обов’язків відіграли значну роль у перші два роки роботи.
– Чи правда, що ваш стартовий капітал становив лише $2000 на двох? У що ви його вклали?
Катя та Ася: Це правда. Всі ці гроші ми вклали в тканини та відшили першу колекцію, що складалася з 24 чорно-білих піжів.
– Чи часто ви сперечаєтеся, створюючи нові колекції? І чи не заважає дружба ведення бізнесу?
Катя: Ми ніколи не сперечаємось при створенні нових колекцій і завжди приймаємо рішення одноголосно. У нас з Асею дуже схожі ідеали, уявлення про естетику та майбутнє бренду, тому нам це досить легко дається.
Читайте також: 8 ЗАТИШНИХ ОБРАЗІВ ДЛЯ ВЕСНЯНОЇ ПРОГУЛЯНКИ
– Чиїм стилем та способом життя ви надихалися, коли запускали Sleeper?
Ася: Оскільки ідея створення Sleeper народилася після перегляду фільму «Кудряшка Сью», наша перша муза це, звичайно ж, акторка, яка зіграла роль у цьому фільмі, — Келлі Лінч.
Катя: До речі, нещодавно вона стала нашою клієнткою. Для нас це дуже емоційний момент, яким ми справді пишаємось.
– Сьогодні Sleeper носять топові світові інфлюенсери. Що ви відчули, коли вперше побачили фото знаменитостей у ваших речах?
Ася: Це було дуже класно, ми досі щоразу щиро радіємо, коли бачимо у речах Sleeper людей, які нас завжди надихали. Це знак того, що ми є на правильному шляху.
– Опишіть одним словом дівчину, яка вибирає Sleeper.
Катя та Ася: Вона легка. Їй притаманні здорове почуття самоіронії та гарний смак.
[mc_gallery id=586634]
Фото: архіви прес-служби, Instagram (@daily_sleeper)