У Levi’s з’являться моделі, створені штучним інтелектом
Levi Strauss & Co. оголосила про партнерство зі студією цифрової моди Lalaland.ai. Компанія планує демонструвати одяг також на моделях, створених штучним інтелектом.
Levi Strauss & Co. використовуватимуть нові технології, щоб покупці змогли б побачити, який вигляд має одяг на схожих фігурах. Віртуальні моделі не замінять людей, а лише доповнять «команду».
Компанія Lalaland.ai заснована у 2019 році в Амстердамі. За допомогою штучного інтелекту тут надають можливість брендам і продавцям створювати гіперреалістичні моделі будь-якого типу статури, віку, розміру та кольору шкіри. За допомогою таких аватарів компанія розширює інклюзивність модних брендів.
Levi Strauss & Co. прокоментували майбутню співпрацю:
«Хоча штучний інтелект, швидше за все, ніколи повністю не замінить для нас справжніх моделей, ми раді потенційним можливостям, які він може надати для споживчого досвіду. Ми розглядаємо моду та технології як мистецтво та науку».
Зараз на сайті Levi’s кожен продукт демонструє переважно одна модель. Компанія отримує такі відгуки: клієнти хотіли б купляти речі, «приміряючи» їх на моделей, схожих на них самих. Тож тут вирішили, що моделі Levi’s мають відображати споживачів. З чим їм найкраще може допомогти технологія штучного інтелекту, яка має створити інклюзивний досвід покупок.
Щоб упередити критику у свій бік, Levi Strauss & Co. зробили заяву. Вони наголошують на тому, що ця пілотна програма — лише засіб просування різноманітності, а не заміна реальних дій. Вони жодним чином не відмовляються від живих фотосесій і контрактів з живими людьми.
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: Levi Strauss & Co., Lalaland.ai
Читайте також: ІСТОРІЯ ДЕНІМУ: ВІД СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ ДО СЬОГОДНІ