Розповідаємо, які модні бренди представляють співаки Stray Kids
Учасник популярного K-pop гурту Stray Kids Лі Но офіційно оголошений новим глобальним амбасадором італійського модного дому Gucci.
Лі Но зі Stray Kids став новим амбасадором італійського модного дому Gucci.
Gucci призначили нового амбасадора. Ним став учасник популярного південнокорейського гурту Stray Kids Лі Но.
“Відомий своєю свіжою енергією та художньою багатогранністю, новопризначений глобальний амбасадор уособлює креативний дух дому. Ми із радістю оголошуємо про призначення Лі Но з гурту Stray Kids новим глобальним амбасадором бренду”, – заявили у Gucci.
Співак також прокоментував новину:
“Я вважаю, що Gucci – це бренд, який поєднує минуле й сучасність через спадщину та сучасну креативність. Для мене велика честь бути частиною цієї візіонерської творчої подорожі”.
Лі Но відомий своєю енергією та художньою багатогранністю.
Лі Но – багатогранний артист. Він співає, танцює, а також пише пісні й музику. До появи гурту Stray Kids він працював танцівником у південнокорейському гурті BTS. Після дебюту Stray Kids у 2018-му гурт усього за кілька років став одним із найпопулярніших у стилі K-pop.
Окрім Лі Но, до складу гурту входять ще семеро учасників: I.N, Бен Чан, Чанбін, Хьонджин, Хан, Фелікс та Синмін. Stray Kids – не новачки у моді. Разом вони рекламують Tommy Hilfiger. Також окремо співаки є амбасадорами різних модних брендів. I.N представляє Bottega Veneta та Damiani; Бен Чан – Fendi; Хьонджин – Versace; Фелікс – Louis Vuitton.
Фото: Gucci