
LUTIKI watching: Сакральний Київ та випадкові перехожі в новому кампейні бренду
Соня Солтес присвятила новий кампейн LUTIKI вивченню сакральних сенсів міста, де вона й створює прикраси бренду. Разом із фотографом Васіліной Врублевською дизайнер протягом декількох днів робили знімки в місті – без розкадровки, професійних моделей та інших атрибутів знімання.




Із Васіліною ми поцікавилися тим, а чи може прикраса перевтілювати не тільки людину, а й місце існування, — каже дизайнер бренду Соня Солтес. — Ми звертаємо увагу на звички, які залишаються непоміченими: носіння стрічки-спіралі на зап’ясті або пластикового крабика для волосся, посадженого на сумку. Змінюючи їх властивості, відбувається перетворення повсякденних предметів на об’єкти бажання”.




Читай также: Тепла та яскрава зима: Бренд MARCHI представив нову колекцію пуховиків
У цьому візуальному дослідженні зображені студенти консерваторії, стіни та фонтани історичних вулиць, парафіянка Фролівського монастиря, небо над Китаєвом, першокурсник Києво-Могилянської академії, ручний голуб із ботсаду; і те, як звучить прикраса, стикаючись з навколишнім світом.




Більше від
- Бренд NEHA презентує колекцію “Reborn”
- Бренд Courabié презентує колекцію прикрас, присвячену Чорному морю та його мешканцям
- ESTRO × Наті Гресько: про силу залишатись собою у новому кампейні FW’25/26
- Як доглядати за кашеміровими светрами: гід від експертів
- Чи може штучний інтелект замінити модельєрів?