
Loewe – №1 серед брендів, джинси Celine – найгарячіший тренд Q1 2025 за версією Lyst
Які бренди і речі увійшли до списку найбажаніших
Компанія Lyst оприлюднила рейтинг Lyst Index Q1-25. Тут зібрані найбажаніші бренди та речі першого кварталу 2025 року. Його очолили Loewe та Celine.

Найбажанішим брендом першого кварталу 2025 року став Loewe.
Lyst – один із найбільших агрегаторів онлайн-рітейлерів, де тисячи користувачіи шукають модні товари. Щоквартально тут аналізують власну базу пошуку й продажу, а також продивляються згадки у соцмережах, статистику активності та залучення. В результаті з’являється Lyst Index – рейтинг найбажаніших модних брендів і товарів.
Найбажаніші бренди першого кварталу 2025
У рейтингу Lyst Index Q1-25 за перший квартал 2025 року найбажанішим брендом став Loewe. На вустах було ім’я креативного директора Loewe Джонатана Андерсона. Він представив успішні колекції, випустив книгу “Crafted World” і перейшов до модного дому Dior. Далі за списком йдуть бренди Miu Miu, Saint Laurent, Coach, Prada, COS, Bottega Veneta, The Row, Chloe, Alaïa, Moncler, Ralph Lauren, Versace, Balenciaga, Skims, Jacquemus, Gucci, On, Toteme, Valentino.
Найбажаніші речі першого кварталу 2025

Найбажаніші речі першого кварталу 2025 року за версією Lyst.
Найбажанішою річчю першого кварталу 2025 року стали джинси Celine Marco Jean. Далі місця розподілилися таким чином:
2 місце – кросівки Adidas Taekwondo Sneakers
3 місце – балетки Puma Speedcat Ballet Flat
4 місце – сумка Saint Laurent Gaby Vanity Bag
5 місце – сумка Miu Miu Suede Pouch
6 місце – штани COS Barrel Leg Trouser
7 місце – худі Alo Yoga Accolade Hoodie
8 місце – кольорові шкарпетки Uniqlo
9 місце – черевики Paraboot Michael Shoes
10 місце – сукня Chloe Mini Ruffled Dress
Фото: Loewe, The Lyst Index
Більше від
- Шість українських брендів представили свої колекції під час Тижня моди в Копенгагені
- «Сад пробудження»: як минула презентація TG Botanical на Copenhagen Fashion Week
- Мікротренд: хустинка в техніці кроше — наймодніший аксесуар серпня
- Трендові купальники для відпочинку на пляжі та біля басейну
- «Аромат — це інструмент комунікації»: Дмитро Слесарєв, засновник PARFUM BÜRO