
Lyst Index Q2 2025: хто очолив модний Олімп – найбажаніші бренди та речі
Які бренди та тренди панували у другому кварталі року
Компанія Lyst оприлюднила рейтинг Lyst Index Q2 2025 з найбажанішими брендами та речами другого кварталу 2025 року. Його очолили Miu Miu та The Row.

Найбажанішим брендом другого кварталу 2025 року став Miu Miu.
Lyst – великий агрегатор онлайн-рітейлерів та провідна світова платформа аналізу моди, яка відстежує пошукові запити мільйонів споживачів, продажі та згадки в соціальних мережах. Щоквартально тут роблять Lyst Index – рейтинг найбажаніших модних брендів і товарів. Сьогодні вийшов звіт за другий квартал 2025 року (Q2 2025). Він, що охоплює період з квітня по червень, і висвітлює найгарячіші бренди та найпопулярніші продукти, а водночай й ключові тенденції, що формували ринок моди та споживчу поведінку.
Lyst Index Q2 2025: Найбажаніші бренди
У рейтингу Lyst Index за другий квартал 2025 року найбажанішим брендом став Miu Miu. Вони представили проєкт Miu Miu Tales & Tellers у Нью-Йорку, провели Miu Miu Club London, співпрацювали з Кетрін Мартін над апсайклінг-колекцією та повторно відкрили флагманський бутик на New Bond Street з новою концепцією рітейлу. Рейтинг цього разу має такий вигляд:
- Miu Miu
- Loewe
- Saint Laurent
- Prada
- Coach
- The Row
- Cos
- Chloe
- Bottega Veneta
- Moncler
- Ralph Lauren
- Alaїa
- Balenciaga
- Jacquemus
- Skims
- Versace
- Burberry
- Gucci
- Birkenstock
- Valentino
Lyst Index Q2 2025: Найбажаніші речі

Найбажаніші речі другого кварталу 2025 року за версією Lyst.
Найбажанішою річчю другого кварталу 2025 року стали в’єтнамки The Row. Усі місця у рейтингу розподілилися таким чином:
- в’єтнамки The Row
- топ Skims
- шорти Adidas
- лофери Miu Miu
- взуття Vibram
- балетки Ancient Greek Sandals
- підвіска Juju Vera
- кросівки Isabel Marant
- сукня Faithful The Brand
- кросівки Prada
Фото: Miu Miu, The Lyst Index
Більше від
- Людина більша за травму: соціальна кампанія від RITO x UNBROKEN
- KHUSTYNA х Ганна Криволап представляють колекцію шовкових хустин «Luminescence», натхненну внутрішнім світлом українців
- LITKOVSKA презентує різдвяний дроп та кампанію про мрію, яка веде крізь життя
- Чому фешн знову закохався в хутро
- Дженна Ортега вибирає Bevza — образ зірки на червоному хіднику кінофестивалю в Марракеші