Сумок багато не буває – про це знає кожна дівчина, перебуваючи у вічному пошуку нової улюблениці (або улюбленця, якщо йдеться про рюкзак або клатч). Сьогодні в особливій пошані речі «з характером», які дозволяють виділитися з натовпу та виявити свою індивідуальність. Пропонуємо до вашої уваги 7 українських брендів, які створюють якісні та оригінальні аксесуари зі шкіри, текстилю та дерева.
Читайте також: Made in Ukraine: найкращі українські бренди взуття
Київський дизайнер Костянтин Кофта, який заснував свій бренд у 2010 році, створює унікальні речі, які більше схожі на арт-об’єкти, ніж на звичайні аксесуари. Одна з його колекцій – Arxi – натхненна епохою бароко: сумки та рюкзаки виглядають як шматочки старовинних колон та барельєфів. Інша колекція – Roots («коріння») – представлена рюкзаками, що нагадують людську спину. Ідея ще однієї колекції – Hug («обійми») – полягає в тому, що людина, народжуючись, пізнає світ через дотик, тому сумки та рюкзаки мають руки, які ніби обіймають своїх власників. У своїх роботах Кофта використовує лише шкіру – грубу зістарену, а також палену, технологію обробки якої він розробив сам. Також дизайнер шиє взуття.
У назві бренду BlankNote поєдналися два слова: прізвище його засновника Євгена Бланка та note (у перекладі з англійської – «записка»). Компанія виникла у 2011 році та спочатку спеціалізувалася на виготовленні блокнотів, щоденників та книг. Сьогодні у бренду два основні напрямки роботи: дизайнерська поліграфія та шкіряні аксесуари. Останні включають сумки, кард-кейси, портмоне, гаманці, чохли для гаджетів, обкладинки на документи та браслети. Особлива гордість BlankNote – тревел-кейси. Серед сумок найбільшою популярністю користується модель Лілу в стилі бохо. Також в асортименті BlankNote є поясна сумка DropBag та сумка-трансформер «Еліс», яку можна носити на плечі, на поясі та навіть за спиною. Усі шкіряні вироби BlankNote надають гарантійний талон на 3 роки.
Level – бренд шкіряних виробів ручної роботи, заснований дизайнером Артемом Суровягіним у 2013 році. У майстерні бренду шиють рюкзаки, сумки та міні-сумки, клатчі та гаманці, приділяючи особливу увагу зручності та практичності. Кожна річ з асортименту може бути виготовлена у будь-якому з 10 представлених кольорів шкіри. Одна з найпопулярніших моделей – сумка «Ліра» у кольорі бордо. Також Level пропонують інші шкіряні вироби: взуття, підтяжки, ремені, браслети, ключниці, візитниці, обкладинки на паспорт тощо.
Київська майстерня аксесуарів ручної роботи була заснована у листопаді 2013 року. Назва бренду складається з двох англійських слів: bag («сумка») та wallet («гаманець»). В асортименті Bagllet є сумки, рюкзаки, портфелі, клатчі, гаманці, чохли для окулярів, кардхолдери та інші корисні речі. Всі вироби бренду виготовляються з натуральної вінтажної матової шкіри, яка в міру зношування набуває благородних потертостей. Крім того, Bagllet не використовують тканинні підкладки, вважаючи, що найкраща підкладка – це зворотний бік шкіри. Колірна палітра відповідає ретро-стилю бренду та включає чорний, коричневий, рудий, синій, зелений, сірий та червоний відтінки.
Читайте також: Ближче до тіла: 8 брендів гарної спідньої білизни made in Ukraine
Ідея бренду прийшла Олегу Звонарьову кілька років тому після того, як він перешив під себе стару армійську сумку, знайдену на одному з київських секонд-хендів. У 2014 році разом із Ганною Сигірською вони відкрили майстерню REmade з виготовлення дизайнерських сумок, рюкзаків та інших аксесуарів із переробленої вінтажної шкіри. Матеріалом служать старі куртки, плащі та інші шкіряні речі, що вийшли з ладу, – таким чином команда REmade захищає тварин і дбає про навколишнє середовище, створюючи неповторні вироби ручної роботи.
Микола Серезетинов розпочинав у 2010 році з невеликої майстерні у Донецьку, але з початком військових дій на сході перебрався до Києва. Сьогодні в асортименті бренду We Are Able – понад 260 найменувань продукції аксесуарів. Сумки та рюкзаки марка шиє з американської «кордури» – високоміцної тканини з поліуретановим просоченням, портмоне та ремені – з української шкіри. У колекціях We Are Able відчувається вплив різних стилів: американського автентика, фолка, традиційного бритишу та радянського вінтажу.
Читайте також: Made in Ukraine: 10 українських брендів косметики
Улюблену книгу можна носити в сумці, а можна замість сумки. Перший клатч з обкладинкою книги Ніла Геймана та Аль Саррантоніо «Всі нові казки» дизайнерка Настя Воск пошила для подруги у 2014 році. Розмістивши фотографію своєї роботи в соціальних мережах, вона відразу отримала замовлення на 26 клатч в один із магазинів Казахстану – так почалася історія бренду doob.vosk. Для виготовлення клатч-книг використовується деревина берези та липи, а палітурки зі шкіри та шкірозамінника надають виробам максимальну схожість з книгами. В асортименті doob.vosk представлені обкладинки класичних та сучасних художніх творів, книг з інтер’єру, а також вінтажних модних журналів. Найбільший попит мають «Аліса в країні чудес» Льюїса Керролла, «Лоліта» Набокова, «Великий Гетсбі» Фіцджеральда та «Маленький принц» Екзюпері. Ну і, звичайно, кожен може замовити клатч у вигляді улюбленого видання.
Статті по темі:
Літні образи від українських блогерів: 12 стильних ідей з Walker
Є привід: 6 стильних літніх образів Karen Millen
Фото: facebook.com@kofta.com.ua, facebook.com@T.BlankNote, level.com.ua, bagllet.com, facebook.com@remade.com.ua, facebook.com@wrblstore, facebook.com@ doob.vosk