Закрити
UA
Мода

Макс Барських та LITKOVSKAYA створили колекцію одягу «PRAY AT THE DANCEFLOOR»

Поділись:

Творча колаборація присвячена старту другого світового туру музиканта NEZEMNAYA2020.

posts-to-db-Фото 1

Після успішного запуску першої колекції Макса Барських #BEREGA у 2018 році, артист продовжує розвивати напрямок власної лінії одягу, і знову робить це, об’єднавши зусилля з брендом LITKOVSKAYA. Цього разу асортимент офіційного мерчу музиканта став ще ширшим, домінантними у ньому виступили червоний, білий та чорний колір, а знаковими елементами – терновий вінець, назва шостого повноформатного альбому «1990» та язики полум’я.

Офіційним саундтреком рекламної кампанії МОЛИТВА AT THE ТАНЦМАЙДАНЧИК став третій україномовний сингл «Двоє» із майбутнього альбому Барських.

Читайте також: Louis Vuitton випустив колекцію браслетів на підтримку дітей із трагічною долею

У колекцію увійшли універсальні базові речі sport casual, які підійдуть, як для «ні», так і для «його»: худі, два види футболок, лонгслів, водолазка, спортивні штани, шорти, шкарпетки, шкіряний аксесуар «терновий вінець» та ексклюзивний рюкзак-трансформер — останній можна буде використовувати як віп-запрошення на один із концертів у рамках міжнародного туру. Всі вироби колаборації упаковані в пакети з пластику, що біорозкладається.

Перший дроп надійде у продаж на концерті у Вільнюсі вже 27 лютого.

Авторами візульної частини рекламної кампанії нового кампейну MAX BARSKIH х LITKOVSKAYA виступило творче об’єднання художників МІСЬКАД. Натхненні фресками епохи Відродження, фотохудожники змішали у кадрі біблійні мотиви та рейверську естетику. Головними героями зйомки стали самі Макс Барських та Ліля Літковська.