Закрити
UA
Мода

Malva Florea представила нові костюми для містичного балету «Жизель» з Катериною Кухар та Олександром Стояновим

Поділись:

Дизайнер українського бренду Malva Florea Мальва Вербицька створила оновлені костюми для 180-річчя балетного французького хіта «Жизель».

posts-to-db-Фото 1

З цієї нагоди у Києві перед початком вистави пройшла fashion-презентація за участю балетного дуету Олександра Стоянова та Катерини Кухар. Містичну атмосферу допомагав створювати піаніст-віртуоз Євген Хмара, саме під його композицію Ocean Race проходив показ колекції.

Мальва створила понад 30 сценічних костюмів: вишукані тканини, ручна високохудожня вишивка, несподівані рішення. На таку розкішну колекцію пішло понад 300 метрів тканини та півроку копіткої роботи. Для ручної вишивки використовували чеське скло та бісер, спеціальні італійські унікальні декоровані стрічки, дороге мереживо, страусове пір’я та особливі матеріали, що створюють ілюзію ювелірних прикрас. 

posts-to-db-Фото 2

У колірній гамі колекції переважають 4 основні кольори, що символізують таємничість та містичність балету «Жизель». Все побудоване на асоціації та передачі атмосфери, а саме відтінки сірого, чорного, ніжний беж, срібло, темна пудра, глибокий зелений, фіолет, димчасті відтінки.

Читайте також: Запрошення до танцю: Як українські дизайнери змінюють балет 

Серед гостей вечора можна було зустріти: Настю Каменських, Валентину Хамайко, Ліду Лі, Ксенію Мішину, Поліну Неню, Фаїну Тедєєву, Лесю Нікітюк, Максима Чмерковського, Меловіна, Лану Кауфман, Ліліт Саркісян та багатьох інших.

Балетні костюми – симбіоз двох глибоких арт-історій. Це емоція в русі та динаміці людського тіла, донесення ідеї твору та загострення почуттів. Безумовно, це і чисте мистецтво, і водночас складний конструктив з точки зору технології продакшну. Для мене як дизайнера створення оригінальних костюмів стало справжнім викликом. Вже два століття містична та таємнича «Жизель» хвилює хореографів, виконавців та публіку. Ми хотіли розкрити глядачеві цю історію в дусі нашого часу,

– каже Мальва Вербицька.

posts-to-db-Фото 3

Олександр Стоянов: «Балет завжди був джерелом натхнення для великих дизайнерів. Сценічні костюми до знакових спектаклів у різний час створювали Chanel, Givenchy, Dior. Я радий, що Malva Florea дала нове дихання і внесла свій почерк, створюючи сценічні сукні, колети з великою кількістю вишивки, для «Жизель». Думаю, її ім’я увійде в історію мистецтва».

posts-to-db-Фото 4

Катерина Кухар: «Кожна балерина до свого костюма ставиться дуже трепетно, як наречена до весільної сукні. Для нас важливо, щоб наш сценічний костюм був ексклюзивним, неповторним та відрізнявся від костюмів інших виконавиць тієї ж ролі. Мені з Мальвою було працювати дуже легко та приємно. Що мене вразило, це те, що балетні костюми мають певну специфіку і дуже рідко хто з фешен дизайнерів можуть вловити цей стиль, комфорт. Тому що одна справа ходити подіумами, інша – танцювати в цих костюмах. І Мальве вдалося не тільки створити неймовірно гарне вбрання, але й розібратися у правильній крою балетних костюмів, перебуваючи далеко від нас. У нас практично не було примірок і все ідеальне село з першого разу».