
MASHSH: Перезавантаження. Бренд оновив концепцію, змінив айдентику та презентував дроп

Із дому на вулицю — так звучить ключовий меседж бренду, що визначає підхід до створення одягу. Колекції бренду натхненні традиційними українськими силуетами та техніками, переосмисленими та інтегрованими у ритм сучасної жінки. Українськість глибоко вкорінена у сенси бренду та є важливою частиною його позиціонування.
Перший дроп оновленого MASHSH вийшов збалансованим і мінімалістичним із використанням натуральних тканин. До нього увійшли всіма улюблені піжами в різних кольорах, сукні в білизняному стилі, повсякденні костюми, а також стьобані халати з автентичним візерунком, у який закладено глибинні сенси:
«Нам хотілося створити річ, яка викликатиме відчуття дому й водночас матиме духовну символіку. Наші стьобані халати — м’які й теплі, наче ковдра, — нагадують про техніку створення верхнього українського вбрання “керсетки”, а елементи стьожки — це зашиті восьмикутні зірки, які в українській культурі мають назву “Зірки матері” й уособлюють гармонію між духовним і матеріальним світами, символізуючи втілення божого замислу на Землі. Вкутуючись у такий халат, ви повертаєтесь до себе любої, й це відчуття йде зсередини», — коментує Маша Єфросиніна, співзасновниця MASHSH.


Халат є безумовним фаворитом команди MASHSH, адже він дає великий простір для фантазії та експериментів. Шанувальниці багатошаровості неодмінно оцінять цю річ за її мультифункціональність і практичність, а заразом і перевірять принцип «із дому на вулицю» в дії.
Любов до жінок, таких різних та однаково прекрасних, лежить в основі філософії MASHSH. Це не лише визнання унікальності кожної жінки, але й прагнення втілити цю красу у виробах, які підкреслять індивідуальність кожної особистості.



Читайте також: АРХІТЕКТУРНІ СИЛУЕТИ ТА КУЛЬТУРНІ КОДИ ЛЕМКІВ: НОВА КОЛЕКЦІЯ KHYZHA ВІД PODYH
Більше від
- Кейт Міддлтон та принц Вільям показали зворушливу різдвяну листівку з дітьми
- Маргарет Кволлі та A$AP Rocky у кадрі: як Мішель Гондрі знімав ролик для Chanel – фото
- Український бренд одягу HEY BECCA відкрив перший офлайн-магазин у Києві
- Бренд Feb презентує новий дроп натхненний Федеріко Фелліні «La Pausa»
- Нова зимова колекція від Rikky Hype