Український дизайнер Світлана Бевза створила ексклюзивну урбан-колекцію спеціально до перезапуску програми Mastercard Більше. Речі з колекції буквально безцінні: їх неможливо купити за гроші, але можна отримати в обмін на оплати картками Mastercard®
Київ, 04 лютого, 2021 р. — Український бренд BEVZA представив унікальну капсульну колекцію BEVZA Mastercard Edition, натхненна життям у сучасному місті — з його особливим ритмом, атмосферою і настроєм.
Капсула складається з 11 елементів одягу і аксесуарів, які відображають погляд BEVZA на стиль сучасного міського жителя. Життя в місті різноманітне: тут знайдеться місце роботі і прогулянкам у парку, спорту та особливим зустрічам з друзям, тому кожна річ з колекції — це історія не тільки про стиль і якість, але, перш за все, про функціональність і комфорт. Крім того, в сучасному світі людина все частіше замислюється про усвідомлене споживання, тому при створенні колекції використовувалися вдруге перероблені і еко-матеріали.
«У першу чергу, я створила історію, прописала певний маніфест сучасного міського жителя, і лише потім перейшла безпосередньо до створення колекції. Для мене було важливо, щоб усі речі були дійсно потрібні людині у великому місті. Щоб людина відчувала себе впевнено і комфортно, незважаючи на те, чи працює вона в офісі, чи гуляє в парку. Але крім усвідомленості і комфорту, я також думала і про приємні емоції: коли живеш у швидкому ритмі, хочеться оточувати себе естетично правильними речами, щоб кожен новий день починався з правильних емоцій. Неповторність колекції надають яскраві фірмові акценти: кольори бренду спочатку наповнені енергією сонця, а коло як символ найкращим чином доповнює ідею», — підкреслює Світлана Бевза, засновник бренду BEVZA і дизайнер капсульної колекції BEVZA Mastercard Edition.
У колекцію ввійшла культова сумка-пояс, бестселер BEVZA, переосмислений для спільної колаборації з Mastercard. Сумка зможе вмістити найнеобхідніші для активного дня в місті речі — телефон, ключі, платіжну картку. І що важливо — вона звільняє руки для улюбленої кави у фірмовій термокружці з переробленого бамбука, яка також представлена в колекції. Універсальний шарф-плед із жакардового плетіння допоможе сховатися від прохолодного осіннього вітру, і відмінно підійде для стильного і зручного пікніка в парку. А дощовик з переробленого нейлону, який завдяки компактності поміститься навіть у найменшій сумці, допоможе не боятися мінливої погоди. У капсулу також увійшли унікальні прикраси з номером картки і навіть аромат для будинку.
«Ми в Mastercard віримо, що яскраві враження і захоплюючі емоції — мабуть, найцінніше у світі. Тому в роботі ми приділяємо увагу не тільки створенню нових платіжних технологій, які роблять життя людей простішим і комфортнішим. Щоразу ми намагаємося зробити більше, здивувати і дати нашим клієнтам щось особливе. Щось, чого не можна купити за гроші. І ексклюзивна колаборація технологічної компанії і модного бренду — прекрасне цьому підтвердження. Речі з колекції допоможуть нашим клієнтам бути в тренді, але при цьому залишатися унікальними. Особливе бачення бренду BEVZA, яке цінують у всьому світі, змогло вдихнути у звичні для містян одяг і аксесуари нову енергію. Ми пишаємося цією колаборацією і з нетерпінням чекаємо, коли речі з BEVZA Mastercard Edition наповнять українські міста», — говорить Наталя Байдала, маркетинг-директор Mastercard в Україні та Молдові.
Натхненням для колекції слугували не тільки сучасні тренди, але і естетика 70-х, у тому числі і знакові особистості цієї епохи. Наприклад, спортивний костюм — це свого роду данина історії успіху Володимира Ященка, легкоатлета із Запоріжжя, який поставив свого часу світовий рекорд зі стрибків у висоту.
Колекція була створена спеціально до перезапуску програми Mastercard Більше і буде доступна ексклюзивно для її учасників. Тому речі з колекції буквально безцінні: їх неможливо купити за гроші, але можна отримати в обмін на оплати картками Mastercard®
Бренд BEVZA, український бренд одягу, заснований Світланою Бевзою у 2006 році, призер Vogue Talents Italy, єдиний український бренд — учасник тижня моди в Нью-Йорку. Представлений на всіх континентах і в таких легендарних універмагах як Selfridges у Лондоні і Printemps у Парижі.
Обличчям кампанії стала топ модель Алла Костромічова.
BEVZA Mastercard Edition
Дизайнер — Світлана Бевза
Керівник проекту — Максим Некрасов
Зйомка кампанії
Фото — Стефан Лісовський
Відео — Слава Давидов
Модель — Алла Костромічова
Стиль — Світлана Бевза
Продюсер — Єременко Сабіна
Мейк — Світлана Римакова
Волосся — Павло Лотнік