
Від сорочок Боя Кейпела до зім’ятої 2.55: Матьє Блазі представив дебютну колекцію Chanel, натхнену Габріель Шанель – усі образи
Спадщина, що рухається у майбутнє.
Дебютна колекція Матьє Блазі для Chanel стала своєрідним діалогом, який міг би відбутися між новим креативним директором і Габріель Шанель – про свободу, парадокс чоловічого й жіночого та улюблені речі, які передаються з покоління в покоління.

Вчора відбувся найочікуваніший показ цього модного сезону: Матьє Блазі показав дебютну колекцію для Chanel. Новий креативний директор переосмислив спадщину модного дому.
“Chanel – це про любов. Народження сучасності в моді почалося з історії кохання. І це, на мою думку, найпрекрасніше. Вона не має ні часу, ні місця – це ідея свободи. Свободи, яку носила й здобула Габріель Шанель”, – зазначив Блазі.
Він навів слова Шанель:
“Немає часу для нудної монотонності. Є час для роботи. І є час для любові. На інше часу не залишається”.
Колекція Chanel Весна-Літо 2026

Матьє Блазі розпочав із запозичення чоловічого одягу до жіночого гардеробу, як це робила Шанель. Зокрема, вона позичала й носила сорочки та штани свого коханого Боя Кейпела. Тоді сорочка Боя була від французького кравця Charvet. Сьогодні – створена спільно Charvet і Chanel. Сорочка має вагу завдяки ланцюжку, а пропорції залишаються вірними класичному чоловічому крою.

До сорочок приєднуються жакети у чоловічому стилі – з необробленими краями, проте вже у пропорціях Chanel. Жакети – британські за духом, але з вишуканих твідів французького модного дому.

Блазі також зробив акцент на класичних речах Chanel. Усі вони – немов ношені: це означає, що ці речі люблять, їх носять і передадуть далі у спадщину наступним поколінням. Так у колекції представлені злегка “зім’яті” сумки 2.55. А зім’яті камелії прикрашають шовкові костюми.

Графічні чорно-білі лінії відсилають до ар-деко та фірмового пакування Chanel – вони втілені у трикотажах. У колекції безліч твідів і плетив: твідові сітки стають ручними вузликовими плетеннями, переосмислюючи традиційний костюм Chanel.

Невід’ємною частиною модного дому були і є прикраси. У новій колекції це – барокові перли, скляні прикраси, емальовані ланцюги. А ще зроблений акцент на взутті з класичним контрастним носком і комфортним підбором. Сукні стали більш універсальними, бо, на думку дизайнера, спадщина Шанель належить усім жінкам.













































































Фото: Chanel