Оосновательки молодого українського бренду Sunday Monday Катерина Гірич та Юлія Назарчук напередодні новорічних свят вирішили пофантазувати на тему того, як виглядала б Мерилін Монро, якби жила в наші дні. Як це зазвичай буває у творчих натур, простими міркуваннями біля каміна ця справа не закінчилася, і дівчата створили цілу різдвяну капсульну колекцію під назвою Monroe.
Кожен із 13 образів поєднує у собі фірмовий стиль легендарної актриси з актуальними тенденціями. Сучасна Мерилін почувається впевнено як у шовкових сукнях, об’ємних кроп-топах з м’якої та пухнастої ангори, так і у велюрових штанах. Строптивий характер голлівудської актриси наголошують на деталях — пікантні вирізи на спині, напівпрозорі фактури, глибокі декольте, глянсова шкіра і високі розрізи. Проте всі вони виконані з тією часткою делікатності та почуттям міри, які відрізняють чуттєвість та сексуальність від вульгарності.
Як зазначила Катерина Гіріч, працюючи над колекцією, дизайнери помітили, як багато сучасних трендів встигла приміряти на себе Мерилін Монро: «Просто дивно, як тонко ця тендітна жінка відчувала моду і насамперед себе».
Над лукбуком колекції, що грає на контрасті ретро-спогадів про Нью-Йорк та образ сучасної міської мешканки, працювали фотограф Денис Маноха та стиліст Євген Примаченко.
[metaslider id=23708]