І знаковий елемент будь-якого образу з червоної доріжки дочки Мадонни – волосся на пахвах.
Лурдес Леон поставила собі завдання зробити власне ім’я більш впізнаваним, ніж її мами, і доки дівчина не збирається згортати з обраного шляху.
24-річна дочка Мадонни з’явилася на головному урочистості моди та краси – балі Інституту костюма 2021 – у сяючій сукні відтінку фуксії від Moschino. І хоча темою щорічного заходу цього разу була американська мода у всіх її проявах, дівчина віддала перевагу італійському бренду. Втім, Лурдес можна зробити поблажку, адже креативним директором модного будинку зараз є уродженець США – Джеремі Скотт.
Образ Лурдес Леон мав на увазі під собою топ від бікіні та спідницю. Обидва елементи були покриті блискучими блискітками, а додати значущості своєму луку модель і дівчина з обкладинки Vogue вирішила за допомогою знакових beauty-деталей.
У Метрополітен-музеї на Met Gala 2021 Лурдес з’явилася заради того, щоб зробити гучну заяву: красу можна побачити в найекстраординарніших формах. Так, волосся під пахвами – знакова «фішка» Леон, яку вона активно популяризує.
Читай також: Кейт Хадсон виходить заміж за Денні Фудзікаву
Удостоїтися честі з’явитися на наймоднішому урочистості року Леон змогла після того, як вона стала однією з 9 моделей, що прикрасили вересневий номер американського видання Vogue – найважливішого випуску року.
Що ж до своїх намірів, потенціалу, амбіцій та бажань, то Лурдес досить однозначно дала зрозуміти, що вона не має наміру залишатися в тіні у матері.
«Люди думають, що я – просто багата дитина без особливих талантів, якій все в житті дістається на тарілочці з блакитною облямівкою. Але я не така», – розповіла 24-річна Лурдес в інтерв’ю для вересневого номера Мода.
Незважаючи на те, що для Лурдес важливо переконатися в тому, що вона йде своїм власним шляхом, дівчина зізнається, що все-таки у неї з матір’ю є спільний інтерес, і це – танці.
«Мій учитель змусив мене зрозуміти рухи в абсолютно новому ракурсі. Потрібно використовувати своє тіло, щоб визначити місце навколо себе, щоб змінити його. Це найбільша оголена частина експресії».