
Ексдизайнер Givenchy запускає новий бренд
Дебют нового проєкту Меттью Вільямса відбудеться у Парижі
Меттью Вільямс, колишній креативний директор Givenchy, створив новий бренд, названий на його честь. Його представлять під час чоловічого тижня моди у Парижі.

Меттью Вільямс запускає новий бренд.
Колишній креативний директор французького модного дому Givenchy представить свій новий бренд, названий на його честь. Дебют має відбутися вже зовсім скоро – під час чоловічого тижня моди в Парижі сезону Весна-Літо 2026, який проходитиме з 24 по 29 червня. Колекція включатиме як чоловічі, так і жіночі лінії. Вона буде представлена у шоурумі Seiya Nakamura та буде доступною для замовлень. Точна дата презентації наразі не оголошена.
Дебют Вільямса – довгоочікувана подія, до якої прикута увага любителів моди. Так само, як і до дебютної чоловічої колекції Джонатана Андерсона на посаді креативного директора французького модного дому Dior, яка також буде показана під час чоловічого тижня моди у Парижі.
Меттью Вільямс
Меттью Вільямс – американський дизайнер, народився у 1985 році у місті Еванстон, штат Іллінойс. Він починав кар’єру, створюючи сценічне вбрання для Каньє Веста. У 2015 році заснував власний лейбл 1017 Alyx 9SM. Працював у французькому модному домі Givenchy. На початку 2024 року Вільямс пішов з посади креативного директора Givenchy, яку займав протягом трьох з половиною років. Тоді повідомлялося, що дизайнер знайшов нового інвестора для бренда – підприємця з Гонконгу Адріан Чен.
Фото: Paolo Roversi / LVMH
Більше від
- Зірки на показі Chanel: хто спустився у метро Нью-Йорка
- Chanel Métiers d’art: показ нової колекції Матьє Блазі у нью-йоркському метро
- Celebrate Yourself: роздивляємося лімітовану колекцію POELLE x the COAT
- Христина Пономар в святковій колекції бренду Article
- IAM представляє нову осінньо-зимову колекцію DOTYK