Лондон – одна зі світових столиць моди, а Ріджент-стріт наповнена магазинами та приваблює величезну кількість покупців. Розташований на Ріджент-стріт, 179 магазин займає 1,5 тисячі квадратних метрів і охоплює три поверхи, що представляють нову концепцію дизайну, створену командою бренду. Старий бутік Michael Kors на тій же вулиці, тільки в будинку 223, закрився.
Новий флагманський магазин пропонує покупцям весь спектр товарів бренду – чоловічі та жіночі колекції одягу, аксесуари, окуляри, годинники та ювелірні вироби. На кожному поверсі буде розташовано окрему категорію товарів, що полегшить навігацію покупців по магазину. Так, на нижньому рівні розташувався чоловічий магазин спортивного одягу, верхнього одягу, сорочок, краваток, сумок та шкіргалантереї. На першому поверсі – колекції Michael Kors Collection та друга лінія Michael Michael Kors, другий поверх – сумки, верхній – взуття та аксесуари, годинники, окуляри, ювелірні вироби.
Підлоги та столи магазину виготовлені з ебенового дерева, полиці – з нержавіючої сталі, стіни прикрашають венеціанські шпалери, а стелі – мармурові світильники. Інтер’єр поєднує палітру натурального дерева, відтінки сірого, коричневого з текстурним оздобленням. За словами Майкла Корса, вони прагнули створити теплу та доброзичливу обстановку.
Поки що кампанія відмовилася давати будь-які прогнози на перший рік продажу, проте експерти з нерухомості підрахували, що річна орендна плата будівлі коштуватиме Michael Kors понад 12 мільйонів фунтів стерлінгів, або $17,6 млн.
Michael Kors – це останній великий американський бренд, який приземлився на Ріджент-стріт слідом за відкриттям найбільшого у Великій Британії магазину Kate Spade New York. Brooks Brothers, Tommy Hilfiger, J. Crew та Banana Republic також вже зайняли свої місця, в той час як Polo Ralph Lauren тільки планує відкрити флагманський магазин на розі Ріджент та Нью-Берлінгтон-стріт цього літа.
Фото: Michael Kors