
Michael Kors представив нову капсульну колекцію на честь ювілею бренду
40 років виповнилося дітищу дизайнера.
Michael Kors з трепетом ставиться до свого бренду, тому зробив сюрприз йому та його шанувальникам – нову капсульну колекцію. Принадність її полягає в тому, що дизайнер переосмислив архівні вбрання і вдихнув у них нове життя. З назвою Michael Kors не став експериментувати та охрестив її МК40.
Для презентації модельєр обрав площу Times Square у Нью-Йорку та запросив знаменитих моделей взяти участь у ювілейному показі. По подіумі пройшлися Наомі Кемпбелл, Ірина Шейк, Джіджі Хадід та інші.
Читайте також: Том Форд випустить другу книгу про свій кар’єрний шлях
На кожній речі з капсули є QR-код, скануючи який можна дізнатися все про оригінальну річ, побачити архівні знімки, а також почитати коментарі модельєра до кожного образу.
Речі із ювілейної колекції дизайнер розділив на кілька частин і першу вже можна придбати на сайті michaelkors.com.
Більше від
- Маргарет Кволлі та A$AP Rocky у кадрі: як Мішель Гондрі знімав ролик для Chanel – фото
- Український бренд одягу HEY BECCA відкрив перший офлайн-магазин у Києві
- Бренд Feb презентує новий дроп натхненний Федеріко Фелліні «La Pausa»
- Нова зимова колекція від Rikky Hype
- Світова прем’єра 5 сезону «Емілі в Парижі»: Лілі Коллінз, Ешлі Парк та інші зірки на червоному хіднику