Головною темою нової колекції Michael Kors Collection, показ якої відбувся 10 вересня у Нью-Йорку, стала романтика міста. Весь захід – це свято кохання: від ресторану в самому серці Центрального парку та джазового виступу Аріани Де Боуз до співпраці з благодійною організацією God’s Love We Deliver.
«Я думаю, що ми всі повинні цінувати прості радості кохання — романтичного кохання, кохання один до одного, кохання до значущих для нас місць, як Нью-Йорк для мене. Це особливо приємно провести показ, який ознаменує нашу стійкість, довгоочікуване пробудження міста та індустрії моди. Колекція відображає мою любов до весни та рідного міста, до його енергії, людей, романтики та невимушеного гламуру», — коментує дизайнер Майкл Корс.
Терасу ресторану Tavern on the Green, де пройшов показ, перетворили на розкішний зелений сад. Для кожного гостя приготували тістечко від благодійної організації God’s Love We Deliver. За музичний супровід відповідала співачка Аріана Де Боуз, відзначена премією Tony Award. У показі взяли участь такі моделі, як Кендалл Дженнер, Джіджі Хадід, Ірина Шейк, Прешес Лі, Наташа Полі та Адут Акеч.
Читай також: Український бренд BEVZA презентує колекцію SS’22.
У колекції представлений кашеміровий светр, створений спеціально на честь God’s Love We Deliver. Організація була заснована Ганго Стоун і Джейн Бест в 1985 році. Її місія — готувати та доставляти безкоштовні страви людям, хворим на ВІЛ-інфекцію, рак та інші серйозні захворювання. Наразі організація доставляє понад 10 000 страв на день. Весь прибуток від продажів светра Michael Kors буде відправлено у фонд God’s Love We Deliver.
«Створюючи нову колекцію, я замислювався про те, що кохання означає для мене, і на думку відразу ж прийшла організація God’s Love We Deliver. Вперше я співпрацював із ними у 1980-х, коли СНІД став головною загрозою для Нью-Йорка та дизайнерів міста. Я бачив, яку допомогу організація надавала нужденним людям, як підтримувала їх у скрутні моменти. Тоді я зрозумів, що такий простий вчинок, як доставка гарячої їжі, — це і є кохання», — коментує дизайнер Майкл Корс.
Показ колекції Весна-Літо 2022 транслювався у прямому ефірі на таких платформах, як: MichaelKors-Collection.com, MichaelKors.com Instagram Facebook, YouTube, Twitter, Instagram та Facebook, а також WeChat, Weibo, LINE та Kakao. Записи шоу, а також образи, представлені на подіумі, доступні на сайті MichaelKors-Collection.com.