Мода проти ейджизму: One by One випустив капсульну колекцію «NEW.ME»
Український бренд One by One впевнений, що стереотипам не місце у жіночому гардеробі.
Мабуть, ви неодноразово зустрічалися із упередженим ставленням до власного зовнішнього вигляду. Неважливо 16 вам років чи 50, а жінка завжди буде залишатися “оголеною” перед критикою сторонніх спостерігачів. Не можна одягати шкіряні міні у підлітковому віці? Так, чому такий самий образ вітається на жінках 20+? У 50 років потрібно носити лише скромний одяг мінімалістичних відтінків? Тоді, чому б одразу ж не вийти на пенсію у всіх сенсах слова? Від жінки,яка перейшла поріг бальзаківського віку очікується скромність, стриманість та зосередженість не на зовнішньому, а на внутрішньому наповненні. Проте, відчувати себе привабливою та жаданою бажає жінка у будь-яку віці — це зовсім не таємниця.
Стереотипне ставлення до жіночого гардероба та суспільне цькування за “незручні” образи — лише декілька проявів проблеми, яку в усьому світі знають під назвою “ейджизм”. За іншими питаннями та кризами мало хто замислюється про те, якого тиску зазнають люди кожного дня саме через відсутність толерантної риси характеру сучасного суспільства. За даними МОЗ, дискримінація за віковою ознакою може негативно впливати на загальний стан здоров’я, і навіть привести до депресії та скорочення людського життя. А цього вже достатньо, щоб заговорити про проблему, що існує, та боротися з нею.
Читай также: Актер сыгравший Чака Басса Эд Уэствик повторил знаковую сцену из «Сплетницы» в Tik-Tok
«NEW.ME» — це спецколекція бренду One by One, яка складається з базового одягу. Його концепція полягає у свободі вибору клієнтки. Моделі розроблені так, щоб вироби підійшли кожній без винятків. Таким чином, будь-яка жінка, у 18, 35 або 63, зможе вибрати будь-який з виробів, представлених у капсулі.
«Річ у тім, що ми існуємо на ринку вже понад 5 років. Звичайно, за цей час ми значно зростили свою цільову аудиторію, добре вивчили всі її уподобання і дуже її цінуємо. Але зараз ми усвідомили, що готові до змін. Тому розділили асортимент на 2 категорії: в одну частину входять речі, за які нас полюбила наша клієнтка, в іншу — вироби, якими ми хочемо висловлювати свою позицію», — говорить Лідія Сметана, засновниця бренду One by One.
«NEW.ME» — лінійка, яка буде регулярно оновлюватися і нести в собі важливий меседж: «Вік — це просто цифри, а не стан розуму або причина для якоїсь певної поведінки», — пише автор Сесілія Ахерн.