
Надя Шаповал стала обличчям бренду Femestage
Українська модель, діджей та стиліст Надя Шаповал стала обличчям весняно-літньої колекції польського бренду Femestage.
Як зазначають представники марки, для них цей вибір став очевидним, адже Надя ідеально втілює філософію Femestage. Бренд розповідає про активну та цілеспрямовану мешканку великого міста, яка не втомлюється стежити за останніми тенденціями та вплітати їх у свій повсякденний стиль. Нова колекція теж про це: образи, які вже приміряла Надя Шаповал перед об’єктивом ще однієї відомої київської дівчини – фотографа Ксенії Каргіної, показують, що практичність, елегантність та нарочита недбалість можуть ужитися в одному образі.
Весняно-літня колекція Femestage з’явиться в українських магазинах уже у лютому.
Більше від
- Маргарет Кволлі та A$AP Rocky у кадрі: як Мішель Гондрі знімав ролик для Chanel – фото
- Український бренд одягу HEY BECCA відкрив перший офлайн-магазин у Києві
- Бренд Feb презентує новий дроп натхненний Федеріко Фелліні «La Pausa»
- Нова зимова колекція від Rikky Hype
- Світова прем’єра 5 сезону «Емілі в Парижі»: Лілі Коллінз, Ешлі Парк та інші зірки на червоному хіднику