Американський бренд Сalvin Klein славиться не лише своїм одягом та білизною, але й якісними рекламними кампаніями. Динаміка кожного ролика заворожує: сексуально, палко і легко.
Нова рекламна кампанія #MYCALVINS ще одне тому підтвердження. Головними героями ролика стали топ-моделі Наомі Кемпбелл та Белла Хадід. Чоловічу лінійку представили американський діджей Diplo, футболіст Оделл Бекхем-молодший та австралійський актор-красень Джейкоб Елорді.
Читайте також: Як носити образи в стилі TOTAL WHITE
У відео показані дві сторони життя: відфільтрована та реальна. У першій — чорно-біла картинка, а кожен із героїв приміряє потрібний ракурс, а у другій — картинка вже кольорова і герої не позують, а займаються повсякденними справами: тренуються у залі, дивляться телевізор та їдять фастфуд. І у відфільтрованому, і в реальному житті всі вони, звичайно ж, у білизні від Сalvin Klein.
Бренд хотів показати дві різні точки зору на привабливість, наголосивши, що «сексуальність — це стан душі».
Автор: Єлизавета Бабець