У рекламній кампанії нової версії наручного годинника J12 взяли участь десять знаменитостей.
Кампейн, який отримав назву “It’s All About Seconds”, зібрав улюблених зірок Chanel: Лілі-Роуз Депп, Кіру Найтлі, Клаудію Шіффер, Наомі Кемпбелл, Елі Макгроу, Ванессу Параді, Лю Вень, Кароль Буке, Ганну Муглаліс та Вілья. Серія лаконічних стильних знімків та коротких відео – справа рук французького фотографа Бріджіт Лакомб.
Читайте також: ЯК ВИГЛЯДЕ КОЛАБОРАЦІЯ БЕЙОНСЕ І ADIDAS
[mc_gallery id=153263]
Якщо ви уважно придивитеся до осіб на фотографіях, то відчуйте, що вони більше відмінностей, ніж загального. Але в цьому й суть рекламної кампанії.
Вони однакові. Ідея полягає в тому, що, взявши певну кількість досвіду з різних епох, різних культур, різних життєвих шляхів, ми поєднуємо їх одним – історією з Chanel,
– Сказав WWD Томас дю Пре де Сен-Мур, керівник відділу креативних ресурсів у Chanel.
Нагадаємо, вперше модний Будинок представив керамічний наручний годинник Chanel J12 у 2000 році.
Дивіться перше відео із серії з Кірою Найтлі:
Джерело фото: Chanel