Закрити
UA
Мода

Наомі Кемпбелл, Кіра Найтлі та інші знялися у кампейні Chanel

Поділись:

У рекламній кампанії нової версії наручного годинника J12 взяли участь десять знаменитостей. 

posts-to-db-Фото 1

Кампейн, який отримав назву “It’s All About Seconds”, зібрав улюблених зірок Chanel: Лілі-Роуз Депп, Кіру Найтлі, Клаудію Шіффер, Наомі Кемпбелл, Елі Макгроу, Ванессу Параді, Лю Вень, Кароль Буке, Ганну Муглаліс та Вілья. Серія лаконічних стильних знімків та коротких відео – справа рук французького фотографа Бріджіт Лакомб. 

Читайте також: ЯК ВИГЛЯДЕ КОЛАБОРАЦІЯ БЕЙОНСЕ І ADIDAS

[mc_gallery id=153263]

Якщо ви уважно придивитеся до осіб на фотографіях, то відчуйте, що вони більше відмінностей, ніж загального. Але в цьому й суть рекламної кампанії.

Вони однакові. Ідея полягає в тому, що, взявши певну кількість досвіду з різних епох, різних культур, різних життєвих шляхів, ми поєднуємо їх одним – історією з Chanel,

– Сказав WWD Томас дю Пре де Сен-Мур, керівник відділу креативних ресурсів у Chanel.

Нагадаємо, вперше модний Будинок представив керамічний наручний годинник Chanel J12 у 2000 році. 

Дивіться перше відео із серії з Кірою Найтлі:

Джерело фото: Chanel