Закрити
UA
Мода

«Не час помирати»: Бренд Michael Kors випустив рекламну кампанію до виходу нового фільму про Джеймса Бонда

Поділись:

У головній ролі ролика – Наомі Харріс.
posts-to-db-Фото 1

Michael Kors представляє нову рекламну кампанію, присвячену випуску ексклюзивної капсульної колекції MKC x 007 та виходу 25-го фільму про Бонда «Не час помирати».

Ролик знято в Мілані та зрежисовано Брандо Де Сіка. Головною героїнею стала кінозірка Наомі Харріс, номінантка на премію BAFTA та Оскар. У новому фільмі про Бонда вона виконує роль Маніпенні. Відео наповнене екшеном та інтригою, відображаючи дух нової колекції Michael Kors Collection.

posts-to-db-Фото 2

posts-to-db-Фото 3

Ролик завершується анонсом нової сумки Bond Bancroft Satchel, яка стала стильним аксесуаром Маніпенні у фільмі “Не час помирати”. Модель, виготовлена ​​в Італії спеціально для кінокартини, виконана з телячої шкіри у вишуканому та місткому силуеті. Полірований логотип MKC x 007 всередині сумки підкреслює особливий статус співпраці.

Читай також: Зірка серіалу ”Секс у великому місті” Віллі Гарсон помер у 57 років 

Крім Bond Bancroft Satchel, у капсульну колекцію також увійшла сумка Bond Carryall, виготовлена ​​з гладкої телячої шкіри, і сумка Bond Duffel з канви. Ці моделі були розроблені спеціально для подорожей та доповнені ексклюзивною шкіряною багажною биркою MKC x 007.

posts-to-db-Фото 4

posts-to-db-Фото 5

posts-to-db-Фото 6

«Стиль Jet-Set, гламур, вишуканість, швидкість, енергія – всі ці слова спадають на думку, коли ви думаєте про світ Джеймса Бонда. Вони лежать у основі ДНК мого бренду. Ця співпраця — ідеальна спілка світу моди та кіно», — коментує дизайнер Майкл Корс.

Колекція з’явиться у продажу наприкінці вересня у фірмовому магазині Michael Kors у ТЦ «Метрополіс», на сайті MichaelKors.com та в офіційному інтернет-магазині кінофраншизи 007Store.com.